خبرهای داغ:
امام جمعه دشتستان:

با ایمان، عمل صالح، بندگى خدا و اخلاق نیکو راه سعادت انسان طی می شود

امام جمعه دشتستان در جمع دانش آموزان هنرستان نمونه ثامن الائمه (ع) برازجان مطرح کرد: با ایمان، عمل صالح، بندگى خدا و اخلاق نیکو راه سعادت انسان طی می شود و وقت و عمر او قیمت پیدا می کند.
کد خبر: ۹۴۸۶۹۷۰
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵

با ایمان، عمل صالح، بندگى خدا و اخلاق نیکو راه سعادت انسان طی می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان: حجت الاسلام مصلح امام جمعه دشتستان در جمع دانش آموزان هنرستان نمونه ثامن الائمه (ع) برازجان حضور یافت و ضمن اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و طرح سوال و اعطای جایزه، پیرامون غنیمت شمردن استفاده از فرصت های خدادادی سخنرانی نمود.

حجت الاسلام مصلح با بیان اینکه از نظر اسـلام، ارزش عمر بستگی به کارکرد قربی دارد، گفت: هر چیزی که باعث نزدیکی انسان به خدای خود شود، تامین کننده سعادت او است و وقت و عمر او را ارزشمند خواهد کرد.

وی با اشاره به کلام امیرمومنان علی (ع) که فرمود: همانا عمر تو، مهریه سعادت و خوشبختى تو است به شرط آنکه ، آن را در طاعت و بندگى پروردگارت ، به پایان ببرى بیان داشت: با ایمان، عمل صالح، بندگى خدا و اخلاق نیکو راه سعادت انسان طی می شود و وقت و عمر او قیمت پیدا می کند.

با ایمان، عمل صالح، بندگى خدا و اخلاق نیکو راه سعادت انسان طی می شود

امام جمعه دشتستان در پایان تصریح کرد: اگر کـسى عمرش را در راه تحصیل ایمان و معرفت، بندگى خدا و کسب اخلاق انسانى صرف کند، از وقـت خود خوب استفاده کرده و در غیر این صورت، دچار ضرر و خسران خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار