خبرهای داغ:
مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی:

دفاع از اصول انقلاب اسلامی اساس کار بسیج است/ سازماندهی بیش از ۱۷۰۰بسیجی خادم الشهدا در استان

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: از اساسی‌ترین کار‌هایی که بسیج در مقابله با فتنه ها، توطئه‌ها و تهدیدات دشمن برعهده دارد دفاع از اصول مسلم انقلاب اسلامی است و در این راستا به فرموده مقام عظمای ولایت با اتکا به سه عنصر بصیرت، اخلاص، عمل به هنگام و به اندازه به صحنه می‌آید.
کد خبر: ۹۴۸۷۱۱۸
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج به عنوان یکی از سازمان‌های زیر مجموعه بسیج مستضعفین به منظور حفظ انسجام نیرو‌های بسیجی، ترویج و تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی اقدام به برگزاری اردو‌های شهرستانی، استانی و کشوری می‌نماید و سالانه تعداد زیادی از بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج در این برنامه شرکت می‌نمایند.

از طرفی برگزاری اردو‌های راهیان نور به عنوان مهمترین برنامه این سازمان بیشترین مخاطب و طرفدار را به خود جذب کرده و در طول سال اقشار مختلف بسیج و آحاد مردم با حضور در مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق می‌کنند و از تاثیرات و برکات معنوی این سفر توشه برمی دارند.

مجتبی قنبری مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی اظهار داشت: از دیگر برنامه‌های سازمان اردویی، ساماندهی و سازماندهی بسیجیان در شبکه افتخاری خادمین شهدا می‌باشد. در این راستا تاکنون بیش از یک هزار و ۷۰۰نفر از بسیجیان متقاضی استان سازماندهی شده اند و به منظور ارائه خدمت به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند و یا در شهرستان‌ها در گروه‌های جهادی خادم شهدا برای ارائه خدمت در عرصه‌های جهادی، فرهنگی، سازندگی و... بکارگیری می‌شوند.


وی خاطرنشان کرد: رسالت سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان یکی از متولیان برگزاری اردو‌های راهیان نور فراهم کردن بستر اعزام اقشار مختلف مردم خصوصا جوانان و دانش آموزان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس است که در این راستا تاکنون
اقدامات موثری انجام شده است و به حول قوه الهی در سال جاری اعزام دانش آموزان، دانشجویان و سایر اقشار بسیج را در برنامه خود دارد.

قنبری بیان کرد: امروز بسیج و تفکر بسیجی به عنوان یکی از خاکریز‌های مهمی که توانسته است مقابل هجمه‌های مختلف دشمن در عرصه‌های مختلف
اجتماعی، فرهنگی، سازندگی و ... ایستادگی نماید و دشمن برای از بین بردن این خاکریز مستحکم طی 34 سال گذشته از روش‌هایی مختلفی استفاده کرده است امابه مددالهی و ایثار و رشادت بسیجیان نتوانسته گام موثری بردارد و اکنون با راه اندازی جنگ ترکیبی و شناختی با ابزار رسانه سعی می‌کند در اذهان جامعه شک و دو دستگی ایجاد نماید تا شاید به مقاصد پلید خود دست یابد.

وی ابراز داشت: وظیفه بسیج و بسیجی در این برهه از زمان به فرموده مقام عظمای ولایت خدمت رسانی به مردم است و لازم است بسیج با انجام خدمات عام المنفعه به عموم مردم ارتباط خود را با آحاد جامعه
حفظ کند تا اینکه بسیج در کنار مردم و برای مردم است احساس شود.

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: اقشار مختلف بسیج که نیروی عظیمی از نخبگان و فرهیختگان با تجربه و جوان جامعه را در خود جای داده است با ظرفیت و تخصص بالایی که در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، سازندگی، پزشکی، مهندسی و... دارد می‌تواند در بزنگاه هابه عنوان بازوی کمکی دولت در تمام عرصه‌ها با ایفای نقش، عقب ماندگی‌های دولت را جبران نماید و در نقش اساسی دولت که همان خدمت رسانی به مردم است موثر واقع شود.


وی خاطرنشان کرد: دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها به عنوان آینده سازان جامعه در دهه‌های پیش رو خواهند بود و به عنوان فعالان موثر کشور در عرصه‌های مختلف ایفای نقش خواهند کرد و برای ورود این جوانان به عرصه‌های مورد نیاز باید برنامه ریزی منسجمی در جهت پرورش نیروی انسانی مستعد و کارآمد با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی صورت پذیرد تا انقلاب را در سال‌های پیش رو به قله‌های عزت و سربلندی در همه عرصه‌های اقتصادی، علمی، فرهنگی و... برسانند.

قنبری یادآور شد: از اساسی‌ترین کار‌هایی که بسیج در مقابله با فتنه ها، توطئه‌ها و تهدیدات دشمن برعهده دارد دفاع از اصول مسلم انقلاب اسلامی است و در این راستا به فرموده مقام عظمای ولایت با اتکا به سه عنصر بصیرت، اخلاص، عمل به هنگام و به اندازه به صحنه می‌آید و در میدان چالش‌های حیاتی و اساسی نقش خود را ایفا و جانفشانی می‌کند.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار