فرماندار بهشهر:

دهه فجر امسال باید نمونه بارز خدمت رسانی به مردم باشد

ساری-فرماندار بهشهر گفت:دهه فجر امسال باید تجلی‌گاه و نمونه بارزی از خدمت رسانی به مردم در شهرستان باشد.
کد خبر: ۹۴۸۷۷۸۰
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۹

دهه فجر امسال باید نمونه بارزی از خدمت رسانی به مردم باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،علی‌اصغر میرزایی فرماندار بهشهر در دیدار با حجت الاسلام جباری امامجمعه شهرستان بهشهر ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت : برنامه‌های متنوع و مختلفی در دهه فجر امسال در شهرستان بهشهر پیش بینی شده که بالغ بر ۱۵۲ برنامه فرهنگی و اجتماعی و عمرانی اجرا می شود.

میرزایی از اجرای۵۰ برنامه عمرانی هم خبر داد و افزود: هزینه برنامه های دهه مبار ک فجر امسال بالغ بر ۶۰۰میلیارد تومان می باشد .

نماینده عالی دولت در بهشهر در ادامه با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مسائل در نظام مقدس اسلامی جهاد تبیین است خاطر نشان کرد : مسئولان باید کاری کنند تامردم با دستاوردهای انقلاب آشنا شوند .

دهه فجر امسال باید نمونه بارزی از خدمت رسانی به مردم باشد

فرماندار بهشهر با بیان اینکه ما بعنوان خدمتگزار اجرایی وظیفه تسهیل‌گری، پشتیبانی و حمایت از مردم را برعهده داربم ،اضافه کرد: دهه فجر امسال باید تجلی‌گاه و نمونه بارزی از خدمت رسانی به مردم در شهرستان باشد.

میرزایی در ادامه  با اشاره به رویکرد اساسی در دهه فجر انقلاب اسلامی که امسال با ماه رجب همراه است، افزود:در تلاش هستیم تا با اجرا و تبیین خدمات ارائه شده به مردم، فضایی فرح بخش و با نشاط ایجاد شود.

فرماندار بهشهر در پایان سخنان خود یادآور شد: ان شاء الله امسال مردم شهرستان بهشهر با حضور پرشور خود در شهر و روستا ۲۲ بهمنی بیاد ماندنی را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار