تصاویر/

آیین گرامیداشت ۱۲ بهمن در فرودگاه نوشهر برگزار شد

ساری-در سالروز ورود تاریخی امام امت به میهن و آغاز دهه مبارک فجر، آیین ویژه ای در فرودگاه نوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۷۹۵۶
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، در این مراسم که همزمان با لحظه ورود تاریخی امام خمینی (ره) به وطن در سالن اجتماعات فرودگاه نوشهر آغاز شد، جمعی از مسئولین شهرستان اعم از فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه، اعضای شورای اداری شهرستان، پاسداران و بسیجیان برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین مشایخ امام جمعه نوشهر طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای پیروزی انقلاب به نقش رهبری امام (ره) و رابطه ناگسستنی امت با امامت در پیروزی انقلاب با اشاره به خصوصیات رفتاری و اخلاقی امام راحل گفت:امام با انکه ۱۵ سال از کشور دور بود نه تنها از از دلها نرفت بلکه محبتش بیشتر شد.

وی وفاداردار بودن به مردم را یکی از مهم ترین خصوصیات امام برشمرد و افزود: یکی دیگر از عوامل بازگشت امام، این بود که هدایت ایشان نسبت به انقلابیون قطع نشده بود و با نامه، نوار و یا دیدار حضوری با مردم در ارتباط بودند.

مشایخ با بیان اینکه رابطه امام با مردم قطع نشده بود، اظهار کرد: حرکت و نهضت امام راحل نه با سلاح بلکه فرهنگی بود و حفظ جان و امنیت مردم برایشان در اولویت بود.

امام جمعه نوشهر تصریح کرد: بزرگترین نقش امام این بود که مردم خفته ایران را بیدار و نسبت به هزاران جنایتی که در این کشور اتفاق می افتاد آگاه کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه مسئولین نباید مردم را دلسرد کنند، افزود: ناامید کردن مردم از مسیر انقلاب بزرگترین خیانت است.

گفتنی است؛اجرای سرود توسط گروه سرود دانش اموزان دبیرستان شهید سنگاری، و همچنین رزم نوازان دانشگاه دریایی امام خمینی (ره) نیروی دریایی ارتش از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در پایان این برنامه، رژه خودرویی شرکت کنندگان در مراسم ، از فرودگاه تا مرکز شهر نوشهر اجرا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار