سردار عبدالهی فر در جمع نخبگان بسیجی فریمان:

انقلاب اسلامی حقیقت جاودانه است/با تبیین حقایق انقلاب، تمایل مردم به نظام بیشتر می شوند

معاون بررسی و گفتمان سازی سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی حقیقت جاودانه است، گفت:هر چه حقایق این انقلاب را بیشتر تبیین کنیم،تمایل مردم بیشتر به نظام می شوند.
کد خبر: ۹۴۹۰۳۱۸
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲

سردار عبدالهی فر در جمع نخبگان بسیجی شهرستان فریمان که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد، اظهارکرد: نظام دانشگاهی و حوزوی ما بایستی خط تولید نور و علم در جامعه باشند.

معاون بررسی و گفتمان سازی سازمان بسیج اساتید کشور، ادامه داد: انقلاب برای نان و آجر نبود، بلکه انقلاب حقیقت بالایی دارد و معرفت و بصیرت بالایی می خواهد.

وی گفت: انقلاب اسلامی حقیقت جاودانه است و هر چه از حقایق این انقلاب بگوییم مردم بیشتر متمایل به نظام می شوند. حتی اگر ما فقط جایگاه ایران را نسبت به مقایسه با کشور های توسعه یافته ببینیم مشخص می شود که جایگاه بالایی نسبت به کشور ها داریم.

سردار عبدالهی فر همچنین بیان کرد: دشمنان مترصد این هستند که جلوی پیشرفت ایران را بگیرید حال گاهی به وسیله اغتشاش و گاهی تحریم، ولی به خواست خداوند نه تنها نتوانستند جلوی این پیشرفت را بگیرند بلکه ما در همه ی زمینه ها پیشرفت زیادی کردیم از جمله دسترسی به فرمول ساخت موشک نقطه زن و علم پزشکی و این موارد نمونه ای از این پیشرفت هاست.

دکتر عبدالهی فر در پایان سخنرانی در یک بررسی اجمالی از عملکرد دولت فعلی اضافه کرد: انصافاً این دولت با چه چالش هایی روبرو بود، انبار ها خالی،  10هزار میلیارد بدهی و از جمله این چالش ها "چالش کرونا و چالش اکراین و چالش اغتشاش" کرونا وقت و بودجه ی دولت را گرفت و در چالش جنگ اوکراین با کمبود آرد و گندم مواجه شدیم و در چالش سوم باتوجه به اینکه دشمن جنگ ترکیبی را تحمیل کرده بود، اعتراض به اغتشاش کشیده شد که از این چالش هم با درایت مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام ، سربلند بیرون آمدیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها