ویزیت رایگان در دهستان جنت رودبار رامسر؛

کارت خوان نداریم،لطفا صلوات بفرستید + تصاویر

ساری- در ایام الله دهه فجر، تیم بسیج جامعه پزشکی و سلامت شهرستان رامسر باحضور در دهستان جنت رودبار اهالی این روستا را رایگان ویزیت کرد.
کد خبر: ۹۴۹۰۶۳۲
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، وقتی حرف از مطب و پزشک می‌شنویم فوری آرشیو ذهنمان  کلیدواژه‌های کارتخوان و پول نقد را برجسته می‌کند. جانتان همیشه سلامت، اما گاهی اوقات که درد جسمی و بیماری دلش برای آدمی تنگ می شود، دوست دارد او را در مطب پزشک ملاقات کند، اما هزینه این دلتنگی را باید نقدا پرداخت کرد. 

ولی هستند پزشکانی که نه تنها کارتخوان دارند بلکه کارتخوانش هم صلواتی و رایگان است. دستگاه پُز این پزشکان صلواتی است تادر مناطق کم برخوردار با ویزیت رایگان اهالی منطقه پز بدهند.

حال در جشن ۴۴ سالگی انقلاب، تیم بسیج جامعه پزشکی و سلامت شهرستان رامسر، به دهستان جنت رودبار رفت تا با ویزیت رایگان اهالی روستا بگوید که خدا حساب می‌کند.

متخصص روماتولوژی، پزشکان عمومی، دندانپزشک، اقدامات پرستاری و توزیع داروی رایگان و خدمات بهداشتی از جمله فعالیت‌های این تیم پزشکی بود.

گفتنی است، در دهه فجر برنامه‌های متعددی از سوی بسیج جامعه پزشکی از جمله چندین ویزیت رایگان در روستا‌ها کم برخوردار و نیز در سطح شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار