فرمانده سپاه امام رضا (ع):

دهه فجر، تولد اسلام ناب محمدی در کشور است

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت:دهه فجر سرآغاز اسلام ناب محمدی در ایران و پایان دوره ستمشاهی است.
کد خبر: ۹۴۹۰۸۷۰
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی در جمع خانواده‌های شهدای امر به معروف و نهی از منکر، با اشاره به اینکه دهه فجر سرآغاز اسلام ناب محمدی در ایران و پایان دوره ستمشاهی است، اظهارکرد: ما باید خداوند را شاکر باشیم که عمر ما تداخل دارد با روز‌هایی که میتوانیم ارزش‌های این انقلاب را بفهمیم و درک کنیم.

وفرمانده سپاه امام رضا (ع)گفت: شرط مهم فهمیدن فلسفه دهه فجر و انقلاب اسلامی، ولایت پذیری و اطاعت از ولایت فقیه در جامعه است.

سردار غیاثی افزود: ما با ولایتمداری تمرین می کنیم برای پذیرفتن ولایت تنها منجی عالم بشریت و فضا را برای ظهور ایشان آماده می کنیم.

وی گفت: اگر امروز دشمنان نظام و انقلاب از هیچ کوششی برای زمین زدن جمهوری اسلامی فروگذار نمی کنند به این دلیل است که ما مسیر نورانی و مسیر قدرتمند شدن را پیش گرفتیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) افزود: ما برای قدرتمند شدن دو شرط داریم، ابتدا اینکه انسان پارسایی باشیم و تقوا پیشه کنیم و دوم اینکه بر آرمان‌های آغازین این انقلاب پایداری داشته باشیم.

وی گفت: دشمن قطعا کاری جز دشمنی انجام نمی‌دهد و آن هم به این دلیل است که او چشم دیدن اسلام ناب محمدی را ندارد و چیزی جز اسلام انگلیسی را نمی‌پسندد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: رفع مشکلات جامعه در گرو همراهی و همکاری مردم است، به عنوان مثال اگر ما از امنیت پایداری برخوردار هستیم به دلیل وجود بسیج است که یک نیروی کاملا مردمی است.

سردار غیاثی، یادآور شد: بسیج نیرویی است که در تمامی روز‌های سخت، به شکل درمان برای جامعه درآمده و دستگیر مردم شده است، اگر سیل بوده یا زلزله یا اگر کرونا مردم را آزار می داده، بسیج دست مردم را گرفته است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار