خبرهای داغ:
یادواره شهدای روستای سیف‌آباد کازرون با حضور فرمانده سپاه کازرون برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۰۸۷۹
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در یادواره شهدای روستای سیف آباد کازرون اظهار داشت: با اتحاد و وحدت همه مردم انقلابی بوده، هستیم و می مانیم .

وی افزود: مردم ولی نعمت های انقلاب اسلامی هستند و توطئه ها و نقشه های دشمنان با حضور میلیونی مردم در صحنه ها خنثی شده است.
فرمانده سپاه کازرون ادامه داد: اگر مسئولین ادعا دارند خدمت انجام داده اند باید با عمل ثابت کنند برای مردم کار کرده اند و امروز یکی از نقشه های دشمنان، ایجاد یاس و ناامیدی به جامعه است.
وی اذعان داشت: وقتی دشمن در جنگ سخت راهی نمی تواند پیش ببرد، حمله به باورها و اعتقادات می آورد تا تغییر در رفتارها در جامعه اسلامی برای ضربه زدن را داشته باشد.
سرهنگ توکل تصریح کرد: جوانان انقلاب اسلامی از مکتب شهدا درس گرفته اند و به خوبی این راه را هرکجا که لازم باشد در ادامه راه شهدا ادامه می دهند.
وی تاکید کرد: باید به لقمه و شیر پاک ایمان و اعتقاد راسخ داشته باشیم؛ چرا که شهدا تربیت یافتگان این راه بوده و هستند و همه وظیفه داریم انقلاب اسلامی را قدر بدانیم و بشناسیم.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و خاطره نشان کرد: جوانان نسل گام دوم انقلاب به خوبی از مکتب شهدا درس و الگوه گرفته اند و این مسیر تا رسیدن به وعده الهی ادامه خواهد داشت.
روایتگری برادر حاج رحیم قنبری یادگار هشت سال دفاع مقدس و اجرای گروه سرود و دکلمه خوانی از دیگر برنامه‌های در این یادواره بود و در انتهای مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدیه از 13خانواده شهید روستای سیف آباد تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها