خبرهای داغ:
سردار ملک شاهکوهی:

جمهوری اسلامی به برکت اسلام می تواند برای بشریت الگوسازی کند/دستآوردهای ورزشی دوران انقلاب قابل مقایسه با دوران طاغوت نیست

فرمانده سپاه نینوا: علی رغم هجمه های رسانه ای دشمنان ملت ایران، پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی در طول این چهل و چهار سال بر کسی پوشیده نیست و رشد قابل توجه ورزش همگانی و قهرمانی قابل مقایسه با قبل از انقلاب و دوران طاغوت نبوده است
کد خبر: ۹۴۹۰۹۶۹
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در مراسم تجلیل از نخبگان و قهرمانان ورزش بسیج استان عنوان کرد: جمهوری اسلامی به برکت اسلام می تواند برای بشریت الگوسازی کند.

وی ادامه داد: دین اسلام از زمان تولد تا زمان مرگ برای انسان ها برنامه دارد و در هیچ دینی این امر وجود ندارد؛ اگر اسلام در نظام سرمایه داری نفوذ پیدا کند این نظام از هم می پاشد و این عامل دشمنی مستکبران علیه انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه نینوا دستآوردهای ورزش در طول انقلاب اسلامی را قابل مقایسه با دوران طاغوت ندانست و تاکید کرد: علی رغم هجمه های رسانه ای دشمنان ملت ایران، پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی در طول این چهل و چهار سال بر کسی پوشیده نیست و رشد قابل توجه ورزش همگانی و قهرمانی قابل مقایسه با قبل از انقلاب و دوران طاغوت نبوده است.

وی افزود: شما نخبگان، مربیان و قهرمانان ورزشی که افتخار این استان هستید می بایست دستآوردهای ورزشی را برای مردم بازگو کنید اینکه انقلاب اسلامی در حوزه ورزش چه دستآوردهایی داشته است.

ملک شاهکوهی هدف دشمنان از ایجاد اغتشاشات اخیر را متوقف کردن پیشرفت انقلاب اسلامی عنوان کرد و اذعان داشت: زمانی که کشور در ریل پیشرفت قرار می گیرد دشمنان با ایجاد حوادثی در کشور مانند اغتشاشات برای مدتی کشور را به عقب می رانند و جوانان نسبت به توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب می بایست هوشیار باشند.

وی گفت: در کشور ضعف ها و نارسایی هایی وجود دارد و کسی منکر آن نیست ولی نعمت بزرگی به عنوان امنیت در کشور وجود دارد و باید قدر آن را بدانیم. 

ارشد سپاه پاسداران در استان گلستان رهبر معظم انقلاب را پدر دلسوز جوانان و مردم ایران دانست و تاکید کرد: در حوادث اخیر بیشترین هجمه ها علیه رهبر معظم انقلاب بوده است زیرا دشمنان انقلاب به این موضول واقفند که اگر رهبری حکیمانه امام خامنه ای(مدظله العالی) نبود انقلاب اسلامی از هم می پاشید.

ملک شاهکوهی در پایان خاطرنشان کرد: روز ۲۲ بهمن، نماد انقلاب اسلامی و جشن ملی ایرانیان است و به منظور ناامید کردن دشمنان می بایست در راهپیمایی حضور حداکثری داشته باشیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار