آیا دشمنان ملت ایران عبرت خواهند گرفت!؟

بیش از ۴۴ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد و هر سال جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مردم فهیم و هوشمند ایران اسلامی باشکوه تر از سال گذشته برگزار می‌شود و تاکنون هیچ چیز نتوانسته مانع حضور مردم شود.
کد خبر: ۹۴۹۲۲۰۱
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،غلامرضا ترابی در یاداشتی آورده است؛بیش از ۴۴ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد و هر سال جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مردم فهیم و هوشمند ایران اسلامی باشکوه تر از سال گذشته برگزار می‌شود و تا کنون هیچ دلیلی اعم از وضعیت سخت معیشتی و یا حوادثی همچون برودت شدید هوا و بارندگی برف و باران و یا تبلیغات پرحجم دشمنان، نتوانسته است مانع حضور مردم شود.

در برخی مقاطع، اتاق های فکر و اندیشکده های غربی اینگونه تحلیل می کردند که هرچه از انقلاب اسلامی میگذرد نسلی به عرصه های اجتماعی سیاسی پای خواهند گذاشت که انقلاب را ندیده اند و تحت تاثیر فرهنگ غرب رشد و تربیت خواهند شد که از آن به "انفکاک بین نسلی" نام می‌بردند و دل به این تحلیل‌ها بستند.

اما ملت ایران ۲۲ بهمن هرسال تحلیل آنها را به عکس پاسخ داده است به گونه‌ای که محققان و اندیشمندان امریکایی در مقابل ملت ایران سرافکنده و مات و مبهوت شده اند و تحلیلشان آبکی از آب در آمده است.

اما سوال این است که چرا غربی‌ها به ویژه امریکا از اینهمه شکست درس نمی گیرند و به دشمنی هایش ادامه می دهد؟
پاسخ به این سوال در یک جمله کوتاه این است که دشمنان، حقیقت انقلاب اسلامی را درک نکرده و نمی کنند چون همه چیز را با معادلات و ابزار مادی محاسبه می کنند.

رهبر فرزانه انقلاب مواضع دشمنان را در فتنه اخیر کاملا برنامه ریزی شده و مهندسی عنوان کردند اما فرمودند محاسبه آنها غلط بود، به نظر نگارنده دلیل غلط از آب درآمدن این محاسبه دشمن، نشناختن حقیقت جمهوری اسلامی است.

اگر بخواهیم نمونه دیگری را به عنوان مصداقی از نشناختن حقیقت انقلاب اسلامی توسط دشمنان برشماریم می توان به موضوع صدور انقلاب از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اشاره کرد.

امام بزرگوار وقتی صحبت از صدور انقلاب کردند دشمنان، این گونه تحلیل کردند که صدور انقلاب اسلامی با تهاجم نظامی به خاک یک کشور میسر است در حالی که امروز علیرغم دشمنی‌های مختلف دشمنان، شاهد این هستیم که انقلاب اسلامی بدون هیچ تهاجمی، قلب ملت های مستضعف را تسخیر کرده است و در جای جای عالم تکثیر شده و دلهای پاک آزادیخواهان عالم را به خود جذب کرده است.

...آری حضور تماشایی دهها میلیونی ملت انقلابی و قهرمان ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال یک بار دیگر به دشمنان این پیام را داد که به جای دشمنی کردن بیایید به شناخت انقلاب اسلامی همت بگمارید.
اما مگر این دشمنان می‌فهمند!!؟؟

و یا عبرت خواهند گرفت.!!؟؟

خدا کند سر عقل بیایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها