خبرهای داغ:

20 پرس غذا گرم به همت بسیجیان سرخه تهیه و توزیع شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) از توزیع 20 پرس غذای گرم در راستای رزمایش مواسات در ایام الله دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۲۲۸۵
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت دهه مبارک فجر ۲۰ پرس غذای گرم به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه تهیه و بین خانواده های نیازمند در محله توزیع شد.

زهرا ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام هم نوع دوستانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: نوع‌دوستی و یاری رساندن به دیگران که در فرهنگ ما نهادینه شده، همواره سبب خلق صحنه‌های زیبایی در جامعه شده است. کمک مومنانه که طبق فرمایش مقام معظم رهبری از همان بدو گستردگی بیماری کرونا، در تمامی شهرها رونق یافت، هنوز هم به قوت خود باقی است.

او افزود: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب، روحیه جهادی و توجه به محرومین است که در بین مردم و مسئولین ایجاد شده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه داد: در جهت پیروی از منویات مقام معظم رهبری و با هدف شاد کردن دل های خانواده های نیازمند، همزمان با دهه فجر 20 پرس غذای گرم همراه با سالاد و نوشابه به گروه جهادی و فرهنگی پایگاه تهیه و بین نیازمندان محله توزیع شد.

ادهم خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ایستگاه صلواتی با همکاری پایگاه مقاومت بسیج حضرت علی بن ابیطالب (ع) در محله ایستگاه صلواتی برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها