خبرهای داغ:
پیکر شهید گلگون کفن علیرضا بادرام پس از اقامه نماز جمعه قم با حضور گسترده و باشکوه قشرهای مختلف مردم مومن و انقلابی تشییع و در گلزار شهدای شهر قم به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۹۴۹۳۳۵۷
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹

پیکر مطهر «علیرضا بادرام» در قم تشییع شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، پیکر این شهید دوران دفاع مقدس که به‌تازگی و پس از گذشت ۳۴ سال گمنامی در آخرین عملیات نیروهای تفخص، شناسایی شده، پس از اقامه نماز توسط آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم، از مصلای قدس به طرف چهار شهدا تشییع و برای خاکسپاری به گلزار شهیدان علی بن جعفر(ع) این شهر انتقال پیدا کرد.

مشایعت کنندگان پیکر این شهید جنگ تحمیلی با فریادهای الله اکبر، این گل پرپر شده از سفر کربلا آمده، برادر شهیدم راهت ادامه دارد، لبیک یا حسین، لبیک یا خامنه‌ای و خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، با آرمان‌های شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

همچنین حاضران اعم از زنان، مردان و جوانان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل سعود و مرگ بر منافق اوج خشم و انزجار خود از استکبار جهانی و مزدوران دست نشانده آن را به منصه ظهور گذاشتند

شهید علیرضا بادرام در دهم شهریورماه سال ۱۳۵۱ متولد و از تیپ الغدیر یزد به جبهه اعزام و پس از حدود ۱۳ ماه در تاریخ چهارم خردادماه ۶۷ در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.

پیکر مطهر «علیرضا بادرام» در قم تشییع شدپیکر مطهر «علیرضا بادرام» در قم تشییع شد

ارسال نظرات