خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آزادشهر:

بعثت، تفسیر چگونه زیستن برای انسان است/پیامبر برانگیخته شد تا انبیاء الهی فرجامی جاودانه داشته باشند

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی گفت: بعثت پیامبر مکرم اسلام (ص) کانون طلوع دین مبین اسلام و سرآغاز خردگرایی و معنویت و پایانی بر خرافه گرایی و رهایی بشریت از بند اسارت نفسانیات و شرارت بود.
کد خبر: ۹۴۹۳۳۹۴
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵

بعثت، تفسیر چگونه زیستن برای انسان است/پیامبر برانگیخته شد تا انبیاء الهی فرجامی جاودانه داشته باشند

سرهنگ پاسدار سید علی حسینی فرمانده سپاه آزادشهر در مصاحبه با خبرگزاری بسیج بمناسبت بعثت پیامبر(ص) با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص بعثت گفت:ملت ایران، امت اسلامی و همه بشریت امروز بیش از هر زمان دیگری به درسهای پیامبر اعظم (ص) یعنی درس اخلاق، رحمت و کرامت، علم آموزی، وحدت، عزت، جهاد و مقاومت نیازمند است.  

وی افزود: حضرت رسول اکرم محمد مصطفی (ص) اولین نور، آخرین فرستاده، برترین انسان و گل سرسبد هستی برانگیخته شد تا تلاش همه انبیای الهی را فرجامی جاودانه باشد.

حسینی اظهار داشت: بیست و هفتم رجب فرخنده سالروز مبعث رسول مکرم اسلام (ص)، یکی از مهمترین اعیاد مسلمانان به شمار می آید و شایسته است در این روز بزرگ همه پیروان راستین آن حضرت شادمان از آنکه ندای بر حق بعثت پیامبر را شنیده اند و دعوتش را لبیک گفته اند جشن گرفته و آموزه های حاصل از سالها زندگی گهر بار ایشان را سرلوحه اعمال خویش قرار دهند. بعثت، تفسیر چگونه زیستن برای انسان است و امید انسان به فردایی روشن است.

فرمانده سپاه آزادشهر تصریح کرد: بعثت پیامبر مکرم اسلام (ص) کانون طلوع دین مبین اسلام و سرآغاز خردگرایی و معنویت و پایانی بر خرافه گرایی و رهایی بشریت از بند اسارت نفسانیات و شرارت بود.

وی در پایان گفت: اینجانب سالروز بعثت پیام آور عشق و راستی را به تمام مردم شریف استان و هم چنین تمامی رهروان راه آن پیامبر رحمت و مهربانی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم واز خداوند متعال برای همگان سربلندی و موفقیت در تمام شئونات زندگانی را خواستارم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها