خبرهای داغ:
تبریز- بسیجیان پایگاه حضرت ابوالفضل(ع) حوزه حضرت زینب(س) سپاه تبریز در قالب اردوی جهادی پزشکی میزبان 250 نفر از مردم برای ویزیت رایگان و ارائه خدمات درمانی شدند.
کد خبر: ۹۴۹۳۵۶۲
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۸

فرمانده پایگاه حضرت ابوالفضل(ع) حوزه حضرت زینب(س) سپاه تبریز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، در این خصوص گفت: طرح اردوی جهادی در این پایگاه به مناسبت قیام 29 بهمن مردم تبریز و مبعث پیامبر اسلام در راستای خدمات رسانی به مردم اجرا شد.

علویه نوبهار هدف دیگر این اردوی جهادی را کمک به معیشت نیازمندی مردم در رفع مشکلات درمانی و ارائه خدمات درمانی و داروی رایگان عنوان و بیان کرد: در این طرح به 250 نفر از مردم منطقه 20 متری مارالان و حومه این منطقه خدمات پزشکی و درمانی ارائه شد.

وی افزود: در این اردو پزشکان کانون سلامت آستان قدس رضوی مشارکت داشتند و در تخصص های پزشک عمومی، زنان، نازایی، طب سنتی، خدمات پرساری، مشاوره حضور یافتند و داروی بیماران نیز در قالب داروخانه ای که در پایگاه مستقر یود به صورت رایگان به بیماران ارائه شد.

نوبهار اضافه کرد: این اردو سومین اردوی این پایگاه با همکاری کانون سلامت آستان قدس رضوی است که برگزار می شود و دو نوبت آن نیز در پایگاه شهیده هاشمی و منطقه طالقانی اجرا شده است.

بسیجیان پایگاه حضرت ابوالفضل(ع) و اردوی جهادی پزشکی

سررابط کانون سلامت خادمیاران رضوی نیز در این خصوص گفت: این اردوی جهادی هر ماه یک بار در مناطق مختلف برای خدمت به مردم محروم و کم برخوردار اجرا می شود.

دکتر مجیدی افزود: در این اردوها به طور میانگین بین 250 تا 300 نفر خدمات درمانی رایگان دریافت می کنند و افرادی هم که نیاز به درمان مداوم داشته باشند از طریق نسخ الکترونیکی که ثبت می شود می توانند از همه مراکز پزشکی ادامه درمان خود را دریافت کنند و اگر نیازمند باشند از طریق کانون سلامت استان قدس مراحل درمان آن ها با معرفی کانون رضوی پیگیری می شود.

ارسال نظرات