مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی گفت: تبیین دستاوردهای متعدد انقلاب اسلامی امر مهمی است، که تلاش همگانی اقشار مختلف مردم را می‌طلبد، بنابراین همه باید احساس مسئولیت کنند.
کد خبر: ۹۴۹۳۷۹۲
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام عسگر فعال‌آذر، امروز 30 بهمن در جشن عید مبعث که با حضور امام‌جمعه، جانشین فرمانده سپاه شهرستان و سایر مسئولان در مسجد دارالسلام سردشت برگزار شد، گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از آنچنان اهمیتی برخوردار است، که تلاش همگانی اقشار مختلف مردم در این زمینه موردنیاز است، بنابراین همه باید پای کار بوده و احساس مسئولیت کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی فرصتی برای رشد معنوی آحاد جامعه فراهم آورد، ادامه داد: در کنار اهتمام برای سعادت ابدی آحاد جامعه، در این 44 سال که سپری شده است، از پیشرفت علمی، صنعتی و ... نیز غفلت نشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی با بیان اینکه، انسان در مکتب نبوی و علوی به ملکوت می‌رسد، گفت: این انقلاب نیز در تلاش است، آحاد جامعه به مقام رفیع انسانی دست پیدا کنند، این مهم در سایه توجه به اخلاق و سیره اولیای الهی دست‌یافتنی است.

فعال‌آذر با بیان اینکه سیره نبوی بدون‌تردید هویت مسلمانان را شکل می‌دهد، گفت: لازم است، سیره نبوی و سبک زندگی علوی را الگوی زندگی خود در مراحل مختلف زندگی قرار دهیم، تا به سعادت و رستگاری دست پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: گفتار و کردار اولیای الهی برای همه الگو است، به ویژه اینکه شخصیت‌هایی وارسته، مردمی، محبوب و مورداعتماد همه بودند، بنابراین لازم است، مردم به‌ویژه مسئولین سجایای اخلاقی از جمله صبر، حوصله و بردباری به هنگام وقوع شدائد را از اولیای الهی فرا بگیرند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی اضافه کرد: بدون‌تردید، هر مدیر و مسئولی که در روش کار خود از مکتب اسلام الهام بگیرد، رضایت آحاد جامعه را به دست می‌آورد، همچنین رشد و شکوفایی را در مجموعه تحت‌مدیریت خود رقم می‌زند.

ارسال نظرات