خبرهای داغ:
لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار و طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در دستور کار این هفته نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن علنی قرار دارد.
کد خبر: ۹۴۹۳۸۸۰
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج- مجلس شورای اسلامی در این هفته در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری تشکیل جلسه خواهد داد و بررسی طرح‌ها و لوایح همراه با موارد ارجاعی از شورای نگهبان در دستور کار این هفته نمایندگان مجلس است.

بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه‌گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها، طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستور کار این هفته نمایندگان در صحن علنی مجلس قرار دارد.

طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد، لایحه دوفوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان و طرح نحوه مواجهه با قانع کننده نبودن پاسـخ وزیر هم برای دستور جلسات این هفته صحن مجلس پیش بینی شده است.

لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار، طرح اصلاح قانون حمایت از بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده پیرامون حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) و حرم مطهر حضرت معصومه (س) و لایحه یک فوریتی پروتکل (تمدید) موافقتنامه موقت تشکیل منطقه آزاد تجاری بین جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا و دولت‌های عضو نیز در دستور کار این هفته نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

لایحه اصلاح ماده ۸ قانون بیمه اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه، کزارش کمیسیون اصل نودم ۹۰ قانون اساسی در مورد عضویت ایران در موافقتنامه آب و هوایی پاریس، گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از صادرات تولیدات شرکت سیمان کردستان و گزارش نهایی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد تحقیق و تفحص از عملکرد دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی نیز در دستور جلسات این هفته مجلس گنجانده شده است.

ارسال نظرات