خبرهای داغ:
به مناسبت ایام الله دهه فجر وعیدسعید مبعث برنامه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنایع هوافضای سپاه با حضور بسیجیان ورزمندگان گردان 101 امام حسین(علیه السلام) روبروی گلستان شهدای اصفهان انجام شد.
کد خبر: ۹۴۹۳۸۹۱
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسيج از لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام )، به مناسبت ایام الله دهه فجر وعیدسعید مبعث برنامه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنایع هوافضای سپاه با حضور بسیجیان ورزمندگان گردان 101 امام حسین(علیه السلام) روبروی گلستان شهدای اصفهان انجام شد.

فرمانده گردان ۱۰۱ امام حسین(علیه السلام) در رابطه با این خبر گفت: با توجه به سخنان امام خامنه‌ای که فرمودند:  نمایش دستاوردهای هوافضا اثبات استعداد و توانایی ملت ایران برای ورود به میدان‌های دشوار و میدان‌هایی است که دشمن قصد ممنوع الورود کردن آنها را دارد لذا این گردان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبري و با هدف ایجاد شور و نشاط و انگیزه در بین بسیجیان و دیگر نیزوهای گردان اقدام به بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنایع هوا فضا نمود.

وی افزود:  ما باید تا آنجایی که‌ توان داریم با انجام این گونه بازديدها در بین جوانان روحیه انقلابی و انگیزه لازم را جهت پیشرفت و پیشبرد دستاوردهای انقلاب اسلامی انجام دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها