مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

جهاد تبیین، تنها راه مبارزه با جنگ تبلیغاتی دشمن/استکبار ستیزی، معیار تشخیص حق از باطل است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، استکبار ستیزی را معیار تشخیص حق از باطل برشمرد و گفت: در شرایط کنونی، نوع جهاد تبیین عدم تبعیت از دشمن و تبعیت از ولایت فقیه است. منفعت طلبی کلیدواژه ی غرب است. اگر مکتب انسان توحیدی باشد با هر کس کنار نمی آید.
کد خبر: ۹۴۹۴۰۷۰
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ازخراسان رضوی، حجت الاسلام صاحبقرانی در نشست بصیرت افزایی سیاسی و جهاد تبیین در جمع کارکنان شاغل، وظیفه و وابسته پایوران که در نماز خانۀ ناحیه سپاه شهرستان فریمان برگزار شد، اظهارکرد: این دنیا، دنیای امتحان است و انسانها در حال امتحان شدن هستند و امتحان ها در عرصه های مختلف برای انسان پیش می آید.

وی گفت: در جهان بینی؛ نوع رفتارها، فکر و اعمال انسان شکل می گیرد که اگر باطن حقایق را ببینند نوع تفکر و رفتار عوض می شود. امروزه ما نسبت به کفر و طاغوت( آمریکا و انگلیس) نوعی نفرت داریم که به دلیل ظلم و تعدی و نوع رفتارشان با مردم و کشور های جهان است.

وی افزود: یکی از مواضع ابتلاء ،نظام محاسبه است. اگر نظام محاسبه بهم ریخت، انسان خود را ضعیف می بیند و محاسبه انسان مادی می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصرح کرد: در ادبیات دینی، چیزی به نام شانس نداریم، همه چیز بر اساس تلاش است. برخی از امورات نیز بر اساس امتحان و ابتلائات است. نظام محاسبه ای که اگر پول داشته باشی همه چیز داری، غلط است. این معادله باید اصلاح شود و معادله ی درست این است که تا خدا نخواهد اتفاقی نمی افتد و روزی در زمین نیست بلکه در آسمان هاست؛ در ملکوت است، هر چه به بندگی خدا نزدیک تر می شویم ،برکات و رزق ما بیشتر می شود. ما در بندگی خدا کوتاهی کرده‌ایم و این کوتاهی باعث انسداد روزی می شود.

صاحبقرانی ادامه داد: ایمان و تقوای الهی باعث افزایش رزق می شود اگر پای ولایت بایستیم ابتلائات ما و سختی بیشتر می شود هر چقدر ولایت پذیرتر باشیم سختی های زندگی بیشتر می شود. وسعت و تنگنای روزی از امتحانات الهی است. ما خودمان اسباب رزق معنوی را فراهم می کنیم.

وی یادآورشد: امروزه شیطان و دشمن با به کار گیری تبلیغات، دنبال تضعیف دین هستند و باعث ناامیدی در انسانها می شوند. به فرمودۀ رهبری، جنگ الآن، جنگ تبلیغاتی است بنابراین در حوزه رسانه ما ضعف داریم و دشمن ضعف ما را پر رنگ کرده تا پیشرفت های ما دیده نشود."سیاه نمایی ضعف های اجرایی" یکی از برنامه های تبلیغاتی دشمنان علیه ایران است.

وی تاکیدکرد: دشمن دارد مواضع فکری ما را تغییر می دهد و تنها راه مبارزه با جنگ تبلیغاتی دشمن، جهاد تبیین است. جهاد تبیین ، فریضه فوری قطعی ضروری همگانی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، استکبار ستیزی را معیار تشخیص حق از باطل برشمرد و تاکید کرد: در شرایط کنونی، نوع جهاد تبیین عدم تبعیت از دشمن و تبعیت از ولایت فقیه است. منفعت طلبی کلیدواژه ی غرب است. اگر مکتب انسان توحیدی باشد با هر کس کنار نمی آید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار