امام جمعه مهریز:

اقتدار و امنیت کشور با تلاش و ایثار نیرو‌های انتطامی، امنیتی، بسیج و سپاه بدست آمده است

امام جمعه مهریز: اقتدار و امنیت کشور با تلاش و ایثار نیرو‌های انتطامی، امنیتی و بسیج و سپاه بدست آمده است.
کد خبر: ۹۴۹۴۸۷۸
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر مهریز با تبریک میلاد حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار افزود: اقتدار و امنیت کشور با تلاش و ایثار نیرو‌های انتطامی، امنیتی و بسیج و سپاه بدست آمده است.

وی به خدمات و فداکاری‌های سپاهیان در دوران هشت سال دفاع مقدس و در سایر عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی در ۴۴ سال گذشته اشاره کرد و گفت: امنیت ایران به دلیل جانفشانی و فداکاری بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

امام جمعه مهریز همچنین به میلاد حضرت عباس (ع) و روز جانباز و میلاد با سعادت حضرت امام سجاد (ع) اشاره و از مردم و جوانان خواست بیش از گذشته در مسیر ائمه اطهار (ع) و آموزه‌های معنوی قرار گیرند.

محی‌الدینی یاد و خاطره شهیدان و تمامی ایثارگران را گرامی داشت و به روز جانباز اشاره کرد و گفت: اقتدار و عظمت کشور مدیون جانبازانی که هستی خود را وقف دین و ارزش‌های الهی کردند.

امام جمعه مهریز همچنین روز مهندس را گرامیداشت و از فعالان این بخش خواست تا ماموریت ملی و انسانی خود را در خدمت به مردم و کشور اسلامی در کنار سایر عوامل انجام دهند.

محی‌الدینی به توطئه‌های اقتصادی و فرهنگی دشمنان علیه کشور و ملت ایران با تداوم تحریم‌های ظالمانه و تهدید‌ها اشاره کرد و هوشیاری مردم و مسئولان را بیش از گذشته خواستار شد.

وی همچنین به مشکل گرانی‌ها و تورم در جامعه که فشار مضاعفی بر اقشار مختلف جامعه وارد کرده اشاره و از مسئولان خواست برای حل مشکلات و رسیدگی به مطالبات مردم و جوانان بکوشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار