استاندار ایلام:

نقش کلیدی رسانه ها در توسعه ایلام

حسن بهرام نیا استاندار ایلام روز چهارشنبه در آیین اختتامیه هشتمین اختتامیه جشنواره ابوذر در هتل زاگرس ایلام گفت: امروز هشتمین جشنواره اختتامیه رسانه‌ای ابوذر است و این افتخاری است که نصیب استان ایلام برای تجلیل از اصحاب رسانه شده است.
کد خبر: ۹۴۹۶۱۴۲
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، استاندار ایلام گفت: هدف جشنواره و داوران این است که با ارزیابی خوب استعداد‌های شناخته نشده را شناسایی و آن‌ها را معرفی کنند.


بهرام نیا در ادامه گفت: کسانی که قلم به دست می‌گیرند و دلشان در گرو آزادی، دین و نظام جمهوری اسلامی است هدفشان این است که این قلم بچرخد و برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی قلم فرسایی می‌کنند.

وی ظهار کرد: امروز عصر ارتباطات و سلطه اخبار و خبر است و از این منظر جایگاه اصحاب رسانه و قلم جایگاه برتر است.

استاندار ایلام بیان کرد: اعتلای هر سرزمینی در سایه قلمی است که توسط عزیزان رسانه رقم می‌خورد.

وی در ادامه افزود: فارغ از هر گونه سلیقه و نگرش سیاسی در این جشنواره داوری شده است، چون که هدف، اعتلای نظام جمهوری اسلامی است.

استاندار ایلام ادامه داد: باید به همه کسانی که هنر و قلم دارند اجازه بدهیم که در این راستا قلم فرسایی و هنرنمایی بکنند.

وی تصریح کرد: چه هجمه‌هایی را ناجوانمردانه برای این همه موهبت کشور به کار گرفتند، قلم فرسایی کرده و تربیون‌ها را به کار گرفتند تا در راستای سقوط ارزش‌ها و انسانیت به کار گرفته شود.

بهرام نیا گفت: قلم خوب قلمی است که ترویج دهنده حریت، آزادگی، دینداری، امید آفرینی و پیشرفت باشد.

استاندار ایلام اظهار کرد: در استان از همه ظرفیت برای استفاده و کمک به رسانه‌ها به کار گرفتنه شده است.


وی تاکید کرد: به مدیر کل بنیاد مسکن در خصوص حل مشکل مسکن خبرنگاران تا‌کید شده و در این راستا در حال پیگیری هستیم.

بهرام نیا افزود: ۳ درصد اعتبارات فرهنگی ادارات که از این محل برای حمایت از رسانه‌ها در صورتی که عدالت نصب العین باشد استفاده شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در توسعه استان نقش کلیدی را رسانه‌ها داشتند و پیوست توسعه ایلام رسانه‌ها هستند؛ و از کسانی که بستر را فراهم کردند تا رقابتی با تعالی استعداد‌ها به منسه ظهور برسد و استعداد‌ها شناخته شود و انسجام و وحدتی بین عزیزان رقم بخورد تشکر می‌کنم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار