مسئول سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان غربی گفت: اردوهای معنوی و معرفتی راهیان نور یکی از مهم‌‌ترین راهبردها برای افزایش قدرت نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۴۹۶۳۰۹
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، مهدی مجیدی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 11 اسفند در جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور جامعه ورزشی استان، گفت: اردوهای معرفتی و معنوی راهیان نور یکی از مهم‌ترین راهبردها برای افزایش قدرت نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ کشورمان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: امسال نیز مثل سال‌های گذشته با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ۵۰ نفر از قهرمانان، ورزشکاران، مربیان، اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در عرصه ورزش و ... در روز ۱۳ اسفند برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور به این اردوها اعزام خواهند شد.

وی استقبال اقشار مختلف مردم از این رویداد فرهنگی، اعتقادی و تربیتی را قابل توجه و ارزشمند توصیف کرد و گفت: باید قدردان چنین ملتی باشیم، چراکه با وجود گذشتن سالیان سال همچنان یاد و خاطره شهدا را بزرگ می‌دارند.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه شهدای آذربایجان غربی فرهنگ را از جمله منابع اصلی قدرت در هر کشوری دانست و ادامه داد: بنابراین هرچه از فرهنگ غنی و لبریز از معنویت برخوردار شویم، بهتر خواهیم توانست، مقابل دشمنان نظام و انقلاب ایستادگی کنیم.

ارسال نظرات