خبرهای داغ:

«آستین خالی» روایتی متفاوت از زندگی شهید خرازی

مستند «آستین خالی» روایتی از زندگی سردار شهید حاج حسین خرازی است که در ۵۲ دقیقه به تهیه کنندگی و کارگردانی سید مجتبی خیام الحسینی ساخته شده است.
کد خبر: ۹۴۹۶۷۰۴
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، مستند «آستین خالی» روایتی از زندگی سردار شهید حاج حسین خرازی است که در ۵۲ دقیقه به تهیه کنندگی سید مجتبی خیام الحسینی و کارگردانی سید مهدی خیام‌الحسینی با حمایت حوزه هنری استان اصفهان ساخته شده است.

 این مستند ساعت ۱٠ صبح روز جمعه ۱۲ اسفندماه در پردیس سینمایی ساحل، سالن نصف جهان باحضور جمعی از رزمندگان، هنرمندان و اهالی فرهنگ اصفهان به نمایش در آمد.

سید مهدی خیام‌الحسینی کارگردان این مستند در خصوص جزئیات این اثر اظهار داشت: وجه تمایز این مستند با مستندهای ساخته شده از شهید خرازی در روایت رزمندگانی مانند بیسیمچی‌ها ، رانندگان و افرادی است که با شهید خرازی ارتباط نزدیک داشته‌اند و که کمتر دیده شده‌ و خاطرات آن‌ها کمتر بیان شده است. 

وی افزود: دراین مستند سعی کردیم به ابعاد مختلف شخصیت شهید خرازی بپردازیم و زوایای کمتر دیده شده شخصیت او را روایت کنیم.

خیام‌الحسینی خاطرنشان کرد: پیام ما برای نسل امروز این است که چگونه می‌توان مانند شهید خرازی با توکل برخدا و توسل به اهل البیت(ع) و همت مضاعف کارهای بزرگی انجام داد، به گونه‌ای که درتاریخ برای همیشه ماندگار شود.

این کارگردان در پایان خاطرنشان کرد: ما با نگاه به روش و منش شهید خرازی می‌توانیم بر مشکلات کنونی کشور غلبه کنیم و مسیر جدیدی را پیش روی انقلاب اسلامی قرار دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار