خبرهای داغ:

فرمانده سپاه شاهین دژ با خانواده شهید اسماعیل قاسمی دیدار کرد

فرمانده سپاه شاهین دژ در راس هیاتی با خانواده شهید اسماعیل قاسمی دیدار کرد.
کد خبر: ۹۴۹۶۹۲۱
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، درراستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فرمانده سپاه شاهین دژ به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این سپاه با خانواده شهید اسماعیل قاسمی دیدار کردند.

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی با تاکید بر زنده نگهداشتن یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی، هدف از این دیدار را دلجویی از خانواده شهدا، اعلام پیروی از آرمان‌های شهدا و لبیک به فرامین رهبر فرزانه انقلاب دانست و افزود: تکریم و قدردانی از ایثار و فداکاری این عزیزان نشانگر این مسئله است که مردم و مسئولان پای عهد و آرمان خود ایستاده و دنباله رو اهداف این بزرگواران هستند.

حجت الاسلام غلام‌حیدر جهانبان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهین دژ نیز در این دیدار  با بیان اینکه شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند، افزود: امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثار گران است، عزیزانی که از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند.

وی دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران را یکی از برنامه های مهم ومستمر سپاه دانست و افزود: امروز تکریم همسران و مادران شهدا یکی از مصادیق جهاد تبیین است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار