پویش بزرگ کاشت نهال به نیابت از شهدا:

فرمانده سپاه روح الله به نیابت از شهدا نهال غرس کرد

آغاز پویش بزرگ کاشت نهال به نیابت از شهدا با حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی برگزار شد
کد خبر: ۹۴۹۷۴۴۱
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آئین کاشت نهال به نیابت از شهدای استان در مجموعه آفتاب اراک با اشاره به اهمیت درختکاری از منظر دین اسلام اظهار داشت: کاشت درخت و نگه داری از آن و تلاش برای حفظ و توسعه محیط زیست یک فعالیت دینی و انقلابی است و همه مردم در این مسائل مهم وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به ضرورت مشارکت مردم در نهضت درختکاری بیان کرد: یکی از مهمترین آموزه های دینی و انقلابی ما الگوی استفاده از ظرفیت مردم در کارها است و امام خمینی(ره) الگوی مردمی کردن کارها را به ما آموختند و در طول انقلاب هرکاری با همراهی و مشارکت مردم انجام شده موفقیت های بزرگ به دست آمده است.

وی با بیان اینکه رمز موفقیت های بسیج استفاده از ظرفیت های مردم و نقش آفرینی مردم است، افزود: اگر امروز توانستیم از ظرفیت مردم در اموراتی که در آن مشکلاتی ایجاد شده، استفاده کنیم قطعا شاهد برکات موثر آن خواهیم بود.

سردار کریمی نهضت درختکاری را نیازمند مشارکت و همیاری مردم و استفاده از بسیج مردمی خواند و گفت: اگر اهمیت درختکاری و ضرورت مشارکت در این نهضت خداپسندانه برای مردم تبیین شود قطعا می توان در این امر موفقیت های بزرگی حاصل کرد.

وی با اشاره به کاشت ۳۰ هزار نهال در مجموعه آفتاب اراک افزود: در راستای ترویج فرهنگ درختکاری و از سه سال گذشته به برکت کنگره شهدای استان مرکزی نهضت کاشت درخت به نام شهدا در سطح استان آغاز شده و امروز ۳۰ هزار نهال در مجتمع فرهنگی آفتاب به نیت شهدا کاشته شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: در طی سه سال گذشته به برکت کنگره شهدا شاهد استقبال خوب مردم از کاشت نهال به نام شهدا داشته اند و امروز این فرهنگ ارزشمند به یک نهضت در سراسر استان تبدیل شده و قطعا برکات موثری برای جامعه و استان خواهد داشت.

ارسال نظرات