خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین؛
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین از برپایی نمایشگاه فروش بهاره از ۱۸ لغایت ۲۴ اسفند ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۷۵۳۶
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

قزوین_ احمد خورگامی مدیرعامل این شرکت در گفتگو با خبرنگار بسیج اعلام کرد : با توجه به نزدیکی به روزهای پایانی سال و شب عید ، خریدهای اقلام مورد نیاز خانواده های ایرانی در زمینه پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی، مواد غذایی، شیرینی، شکلات و آجیل افزایش قابل توجهی پیدا می کند.

وی گفت: با توجه به این امر نمایشگاه فروش بهاره بستر مناسبی برای دسترسی آسان و راحت عموم برای تهیه کالاها و اقلام مورد نیاز فراهم می کند.

این مسئول اضافه کرد: این نمایشگاه با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت ، شرکت نمایشگاه های بین المللی و اتاق اصناف مرکز استان قزوین به مدت هفت روز برگزار خواهد شد.

وی افزود : یکصد و سی و دو مشارکت کننده در حوزه پوشاک،کیف و کفش، مواد غذایی، مواد پروتئینی، گوشت، مرغ، برنج با نرخ مصوب دولتی، شوینده، بهداشتی و ... همراه با ارائه تخفیف محصولات خود را عرضه خواهند نمود.

خورگامی خاطر نشان کرد : کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می شود از لحاظ قیمت و کیفیت مورد تأئید کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین بوده و بازرسان این سازمان در طول برپایی این نمایشگاه بر نحوه فروش و عملکرد غرفه داران نظارت خواهند داشت.

این مسئول یادآور شد: نمایشگاه فروش بهاره در مدت برگزاری از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین جهت بازدید عموم دایر خواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها