خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام شیرزادی:

تنها راه نجات در فتنه‌های آخر زمان قرار گرفتن در مسیر ولی خدا است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ملایر با بیان اینکه آخر زمان فتنه و خطرات زیادی دارد، گفت: تنها راه نجات در فتنه‌های آخر زمان این است که باید در مسیر ولی خدا قرار بگیریم و از مسیر ولی خدا منحرف نشویم.
کد خبر: ۹۴۹۷۵۷۳
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

حجت الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج) اظهار کرد: افضل‌ترین اعمال انتظار فرج است.

وی افزود: دو نکته به مناسبت نیمه شعبان قابل توجه است، نکته اول اینکه آیا ما منتظر هستیم یا نه و منتظر واقعی چه شرایطی باید داشته باشد که پیغمبر خاتم (ص) و دیگر ائمه (ع) فرمودند هیچ عملی در عصر غیبت به فضیلت انتظار نمی‌رسد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: اینکه این انتظار چه ماهیت و خصوصیتی دارد که این قدر مورد تاکید اهل بیت (ع) و پیغمبر (ص) است، به دلیل این است که ما اگر به عنوان شیعه راستین و منتظر واقعی امام باشیم باید اعمال و رفتارمان در مسیر اهل بیت (ع) و پیغمبر خاتم(ص) قرار بگیرد و فرقی نمی‌کند دوران امیرالمومنین(ع) و یا دیگر اهل بیت(ع) باشیم یا درزمان عصر حضرت حجت (عج) که به اصطلاح عصر آخر زمان است که اکنون در آن هستیم.

وی با بیان اینکه آخر زمان فتنه و خطرات زیادی دارد، گفت: راه نجات در فتنه‌های آخر زمان یک چیز است و آن اینکه باید در مسیر ولی خدا قرار بگیریم و از مسیر ولی خدا منحرف نشویم و این منتظر واقعی است.

شیرزادی ابراز کرد: هرچقدر ما از این مسیر فاصله بگیریم ظهور به تاخیر می‌افتد بنابراین این که فرمودند افضل الاعمال انتظار الفرج است، باید دقت کنیم که فرمودند اعمال نه اذکار، بنابراین باید مراقب اعمال و رفتارمان باشیم.

وی تصریح کرد: نکته دوم اینکه آیا ما در این عصر غیبت که به سر می‌بریم با نماینده ولی خدا چطور رفتار می‌کنیم اگر با صداقت رفتار کردیم، اگر گوش به فرمان ولی خدا بودیم به سفارش امام حسن عسکری (ع) در باب ولی فقیه جامه عمل پوشانده‌ایم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: باید بدانیم کسی که در زمان غیبت از نماینده ولی خدا فاصله گرفت به طور قطع از ظهور فاصله گرفته است و این یک محک و ملاک است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار