خبرهای داغ:
جهت بالا بردن توان رزم و آمادگی دفاعی،برنامه کوهنوردی با حضور کلیه نیروهای رسمی و بسیجی گردان ۱۲۴ امام حسین)علیه السلام( در ارتفاعات چشمه لاوه خمینی شهر انجام شد.
کد خبر: ۹۴۹۷۷۸۰
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری از لشکر14 امام حسین (علیه السلام)، جهت بالا بردن توان رزم و آمادگی دفاعی،برنامه کوهنوردی با حضور کلیه نیروهای رسمی و بسیجی گردان ۱۲۴ امام حسین)علیه السلام( در ارتفاعات چشمه لاوه خمینی شهر انجام شد.

فرمانده گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) گفت: ما با الگو قرار دادن مقام معظم رهبری که برای ایجاد نشاط وسلامت جسم در طول ماه چندین نوبت اقدام به کوه نوردی میکنند، ما هم برای نیروهای گردان هر هفته برنامه کوه نوردی را در دستور کار خود قرار داده ایم.

این فرمانده اظهار داشت: در قسمتی از این برنامه برادر شهید مدافع حرم عبدالمهدی کاظمی در مورد جایگاه ولایت فقیه  برای بسیجیان صحبت کرد و اینکه دشمن برای ضربه زدن به نظام از حربه های مختلفی از جمله ایجاد بحران در مساله ارز و مسمومیت دانش آموزان استفاده میکند، و چه نقشه های شومی را برای کشور ما کشیده و میخواهد به اجرا در بیاورد اما با وجود ولایت فقیه کشورمان این اتفاق هرگز نخواهد افتاد و دشمن مقاصد شوم خود را هرگز پیش نخواهد برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها