سردار قریشی در جمع مدیران بسیج جامعه پزشکی کشور:

ملت ایران طعم شیرین غلبه بر دشمن را چشیده است/پیش از انقلاب اسلامی، حکمرانی داخلی بدون اتکا به غرب و شرق قابل تصور نبود

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: ملت ایران از ابتدای انقلاب اسلامی، طعم شیرین غلبه بر دشمن را همواره چشیده است. پیش از انقلاب اسلامی، حکمرانی داخلی بدون اتکا به یکی از دو قدرت غرب و شرق، قابل تصور نبود.
کد خبر: ۹۴۹۷۷۹۵
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

جانشین سازمان بسیج مستضعفین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار سیدقاسم قریشی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور در همایش مسئولان و مدیران بسیج جامعه پزشکی کشور، فعالان حوزه جمعیت، مسئولین و کارشناسان مراکز مردمی طرح نفس در شهرستان قم، اظهار کرد: ملت ایران از ابتدای انقلاب اسلامی، طعم شیرین غلبه بر دشمن را همواره چشیده است، به طوری که مجامع و کشور‌های جهان بر غلبه گفتمان انقلاب اسلامی بر گفتمان کمونیستی و لیبرال دموکراسی اذعان دارند.

وی افزود: این پیروزی در حالیست که پیش از انقلاب اسلامی، حکمرانی داخلی بدون اتکا به یکی از دو قدرت غرب و شرق، قابل تصور نبود. سردار قریشی با اشاره به موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: قبل از انقلاب اسلامی، ۱۴ هزار پزشک در ایران وجود داشت که نیمی از آن‌ها مربوط به کشور‌های همسایه بودند و اکثرا هم تخصص لازم را نداشتند. امروز اما بیش از ۱۰۰ هزار پزشک تحصیل‌کرده و توانمند داخلی، مشغول خدمت به هم‌وطنانمان هستند.

وی گفت: همچنین در حال حاضر ۹۷ درصد شهر‌های کشورمان، دارای بیمارستان بوده و امید به زندگی به بیش از ۷۶ سال رسیده است. در حال حاضر، کشورمان از نظر جهش و رشد علمی و صنعتی از قبیل دستیابی به تکنولوژی‌های برتر، سلول‌های بنیادی، هوش مصنوعی، فناوری‌های نظامی، پتروشیمی، هوافضا و داروسازی، فناوری هسته‌ای و... جزء کشور‌های پیشرو و سرآمد منطقه است.

سردار قریشی همچنین تاکید کرد: به همین خاطر مسئله جهاد تبیین، مسئله‌ای حائز اهمیت به ویژه برای اقشار از جمله بسیج جامعه پزشکی، است. 

ت-۲۳۹۱

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات