سردار کریمی گفت:دفاع مقدس چراغ راه جامعه اسلامی برای پیشرفت و صیانت از آرمان ها و ارزش های اسلامی و خنثی کردن تهدیدات دشمنان در جنگ های ترکیبی و شناختی و تحریم ها است.
کد خبر: ۹۴۹۷۹۶۳
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم گرامیداشت عملیات بدر اظهار داشت: دفاع مقدس چراغ راه جامعه اسلامی برای پیشرفت و صیانت از آرمان ها و ارزش های اسلامی و خنثی کردن تهدیدات دشمنان در جنگ های ترکیبی و شناختی و تحریم ها است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: فرهنگ دفاع مقدس راهبردی برای قوی شدن در همه ابعاد است و زنده نگه داشتن این فرهنگ نجات بخش امری ضروری و موثر برای جامعه است و مسیر پیشرفت و اقتدار را به جوانان نشان می دهد.

وی با تشریح حماسه های رزمندگان در عملیات بدر بیان کرد: یکی از عملیات های مهم دفاع مقدس که جلوه هایی از عزت و اقتدار رزمندگان رشید اسلام را نشان داد و حماسه های ماندگاری خلق کرد عملیات ترکیبی آبی و خاکی بدر است که با رمز مقدس یا فاطمه الزهرا(س) در غرب هورالهویزه انجام شد و رزمندگان در این عملیات بار دیگر نشان دادند پرورش یافتگان مکتب عاشورا و ذلت ناپذیر هستند.

سردار کریمی تاکید کرد: عملیات بدر را می توان آغاز تحول در اقدامات نظامی جمهوری اسلامی و نماد ذلت ناپذیری ملت ایران در برابر استکبار جهانی و حامیان آنها است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای استان در عملیات بدر گفت: استان مرکزی در عملیات بدر همچون سایر حماسه ها و عملیات افتخار آفرین دفاع مقدس حضوری موثر و چشمگیر داشته و بیش از ۲۲۰ شهید از استان در این عملیات تقدیم انقلاب شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: امروز یکی از وظایف رزمندگان و پیشکسوتان تبیین حماسه ها، دستاوردها و زیبایی های دفاع مقدس برای نسل جدید جامعه است و نسل نوجوان جامعه باید با این فرهنگ ارزشی و کارآمد به خودباوری و توانمندی برسد.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از خانواده معظم شهدای عملیات بدر از دو کتاب گنجینه و نگاره گر که به همت ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی تهیه شده بود رونمایی شد.

ارسال نظرات