خبرهای داغ:
گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام):

برگزاری طرح بصیرت خانوادگی پایوران

به منظور بالا بردن بینش بصیرتی، طرح بصیرت خانوادگی با حضور پایوران گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام) در منزل یکی از پایوران گردان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۹۸۱۵۷
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر۱۴ امام حسین (علیه السلام)، به منظور بالا بردن بینش بصیرتی، طرح بصیرت خانوادگی با حضور پایوران گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام) در منزل یکی از پایوران گردان برگزار گردید.

فرمانده گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام) گفت: ما در جهت ایجاد روحیه معنوی و ذکر توسل به اهل بیت (علیهم السلام) و همچنین ایجاد نشاط و صمیمیت در بین پایوران گردان این جلسه خانوادگی را آغاز کردیم.

وی در ادامه افزود؛ ما در راستای کرامات حضرت زهرا (سلام الله علیها) و آثار عجیب دعای حدیث کسا در حل مشکلات ، در ابتدای جلسه ذکر توسل به اهل بیت (علیهم السلام) و دعای شریف حدیث کسا را در اول هر جلسه قرائت میکنیم.

این فرمانده گردان در پایان افزود: رهبر عزیز انقلاب اسلمی در قسمتی از بیانات خودشان فرمودند: فتنه ها را باید با روشنگری خاموش کرد، هر جا روشنگری باشد، فتنه انگیز دستش کوتاه میشود، لذا این جلسه خانوادگی بصورت هفتگی هر بار در یکی از منازل پایوران گردان با موضوع بصیرتی خانوادگی به منظور بالا بردن بینش بصیرتی برگزار میشود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار