خبرهای داغ:

یک دستگاه تلویزیون به خانواده نیازمند در سرخه اهدا شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه از اهدای یک دستگاه تلویزیون رنگی جهت دستگیری از خانواده کم بضاعت در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۸۳۷۹
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه مبارک شعبان و با نزدیک شدن به سال جدید، در راستای رزمایش مومنانه یک دستگاه تلویزیون به همت خواهران بسیجی محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) تهیه و اهدا شد.

سمیه ادهم فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در این محله در حاشیه این اقدام جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: رزمایش کمک مومنانه مبتنی بر مبانی و آموزه های دینی یک الگو سازی کامل در بین آحاد مختلف جامعه با هدف کمک به یکدیگر است و این کمک ها در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند انجام می شود.

او افزود: خصوصیت بارز بسیجیان، مردمی بودن و ولایت پذیری آنان است، زیرا بسیجیان همواره در تمامی صحنه های حساس، همدل و همراه نظام بوده اند و ثابت کردند که در قول و عمل پای کار هستند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) ادامه داد: با هدف پیروی از منویات مقام معظم رهبری و رفع مشکلات خانواده های نیازمند در این دوره با یاری جهادگران بسیجی شهید محمد باقر اسدی نژاد، یک دستگاه تلویزیون رنگی به خانواده نیازمند اهدا شد.

ادهم خاطرنشان کرد: همچنین همزمان با نیمه شعبان نان محلی و گوشت قربانی نیز بین خانواده های نیازمند در محله توزیع شد.

او در خاتمه گفت: امید است با یاری خیرین و گروه جهادی این همدلی و همکاری ها سبب رفع مشکلات معیشتی افراد جامعه شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها