خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

دشمن از طریق ماهواره و فضای مجازی روی اذهان مردم کار می‌کند

همدان- فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: دشمن از طریق ماهواره و فضای مجازی روی اذهان مردم کار می‌کند و وقتی پروژه اغتشاشاتش به نتیجه نرسید به پروژه مسمومیت سازی دختران روی آورده و این موضوع را پای نظام می‌گذارند.
کد خبر: ۹۴۹۸۷۲۶
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ سیدجواد حسینی در نشست صمیمی فرماندهان پایگاه و اعضا شورای حوزه مقاومت شهیده افضل همدان با اشاره به برنامه‌ریزی و عملکرد دشمن اظهار کرد: دشمنان در چند ماه اخیر به خصوص روی قشر بانوان کار کردند، و آنها را به خیابان آوردند و پروژه مسمومیت دختران را فراهم کردند و به نوعی اتاق فکر آنها قوی است و خوب عمل می‌کنند.

وی ابراز کرد: در این ایام و در این روزگار اگر بتونیم جلوی اینها بایستیم خیلی توانمند هستیم و این امر وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند به خصوص شما فرماندهان پایگاه‌ها باید بین بانوان حضور یابید و قوی عمل کنید.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: دشمن از طریق ماهواره و فضای مجازی روی اذهان مردم کار می‌کند و وقتی پروژه اغتشاشاتش به نتیجه نرسید به پروژه مسمومیت سازی دختران روی آورده و این موضوع را پای نظام می‌گذارند.

وی با اشاره به اینکه به صورت بیوتروریسم کار می‌کنند و در فضای مجازی آموزش می‌دهد، عنوان کرد: غرب از بی‌حجابی و سگ‌گردانی خسته شده و به معنویات روی می‌آورند اما از این طرف دارد روی بانوان ما کار می‌کند و بی‌حجابی را رواج می‌دهد.

حسینی ادامه داد: این وظیفه ما را سنگین می‌کند شما باید در بین بانوان حضور یابید و آگاه‌سازی کنید چرا که دشمن کم آورده؛ کسی در مقابل آمریکا ایستادگی نکرد اما ما ۱۳ موشک به او زدیم.

وی با بیان اینکه آنها ایران را از همه جهت محصور کردند و تحت فشار قرار دادند که به نتیجه برسند، اضافه کرد: کشور ما منتظر است و کسی را دارد و امدادهای غیبی دارد؛ دشمن می‌گوید ما باید شهادت طلبی، مهدویت و منتظر بودن ایرانیان را از آنها بگیریم.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: دشمن از سال‌های قبل از محور خانواده که زن است کار را شروع کرده است تا کرامت و حیا را از ما بگیرد، فکر نکنیم که به خانه‌های ما نمی‌آید باید خیلی نگران اما امیدوار و دغدغه‌مند باشیم.

وی بیان کرد: آنها داعش را آوردند که آن مقبولیت ما را همچون بحث حیا و عفت زنان از بین ببرند، در سوریه زنان را فروختند افرادی همچون شهید سلیمانی و دیگر شهدا جلوی آنها ایستادند؛ سوری‌ها، یمنی‌ها و لبنانی‌ها قدر امنیت ما را می‌دانند.

حسینی خاطرنشان کرد: نباید ناامید شویم، یاس از مواردی است که شیطان به جامعه ما تزریق می‌کند، باید همت کنیم تا جامعه درست شود.

مسئول جامعه زنان سپاه ناحیه همدان نیز در ادامه گفت: شما فرماندهان کمک کنید تا برای زمینه سازی ظهور دست به دست هم دهیم.

فاطمه کتابی اصل بیان کرد: همانطور که دشمنان ما روی زن و خانواده کار می‌کند رهبر معظم انقلاب از ما خواستند و این ماموریت را دادند که به عنوان زن مسلمان دینی، هویت زن را دوباره به او برگردانیم.

وی عنوان کرد: رسالت بسیار سنگینی بر دوش ما است اگر ما جوانان را درنیابیم دشمن خیلی قوی‌تر از ما ورود پیدا می‌کند چراکه مبانی دینی ما را خیلی بهتر از ما درک می‌کند.

در پایان این مراسم از فرماندهان و اعضای شورای حوزه مقاومت شهیده افضل همدان تقدیر شد.

دشمن از طریق ماهواره و فضای مجازی روی اذهان مردم کار می‌کند

انتهای پیام/

ارسال نظرات