خبرهای داغ:
مسئول کتابخانه توحید سامن خبر داد

برگزاری نمایشگاه کسب و کارهای کوچک در سامن

همدان-مسئول کتابخانه توحید سامن از برگزاری نمایشگاه کسب و کارهای کوچک در کتابخانه توحید سامن خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۸۹۴۸
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سکینه تاجوک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاهی از کسب و کارهای کوچک خانگی  با حضور هنرمندان در زمینه‌های قلم‌زنی، میناکاری، خراطی، قالی بافی، گلیم بافی، مرواربافی، طراحی و خیاطی در سامن برگزار شد.

وی افزود: این نمایشگاه پیرو برگزاری جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی بخش سامن با حضور امام جمعه، بخشدار و شهردار سامن به تصویب رسید، همچنین در این جلسه بر اهمیت نقش کتابخانه‌ها در جامعه و کمک به کسب و کارهای کوچک با برگزاری کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه‌ها و ارائه منابع مناسب اشاره شد، بنابراین طرحی مصوب شد تا عموم مردم شهر سامن از محیط کتابخانه برای رسیدن به این هدف بهره‌مند شوند.

مسئول کتابخانه توحید سامن ادامه داد: به پشتوانه این مصوبه مقرر شد با مساعدت ارگان‌های مربوطه از جمله اداره  کتابخانه‌های عمومی و شهرداری نمایشگاهی از دستاوردهای کسب و کارهای کوچک خانگی برگزار شود تا به این وسیله ضمن کشف استعدادها  امکان آموزش در کارگاه‌های آموزشی را کسب و در نهایت  مهارت لازم را یاد بگیرند.

وی با بیان اینکه از اهداف دیگر این نمایشگاه شناساندن کتابخانه به عنوان یک مکان فرهنگی در شهر سامن بوده است، گفت: در این نمایشگاه فعالیت‌هایی در زمینه‌های قلم زنی، میناکاری، خراطی، قالی بافی، گلیم بافی، مرواربافی، طراحی و خیاطی در معرض بازدید عموم مردم قرار گرفت که با استقبال عموم مردم مواجه شد.

تاجوک یادآور شد: این نمایشگاه با نمایش هنرهای دستی و همچنین استقبال از بهار با چیدمان سفره‌های هفت سین توسط شرکت‌کنندگان شور و اشتیاق خاصی را به بازدیدکنندگان انتقال داد و در نهایت  مقرر شد این برنامه با توجه به درخواست بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان به صورت دوره‌ای برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات