فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: نسل جدید کشورمان به ویژه آذربایجان غربی، باید با سیره شهدای گلگون‌کفن نظام اسلامی بیش‌ازپیش آشنا شوند.
کد خبر: ۹۴۹۹۱۵۶
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، قهرمان عیوضلو، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، امروز 24 اسفند، در یادواره شهدای کارگری ارومیه که در ارومیه با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران و آحاد مردم برگزار شد، گفت: نسل جدید کشورمان باید بیش از پیش با سیره شهدای گلگون‌کفن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آشنا شوند، که در این راستا فعالان فرهنگی، اصحاب رسانه و روحانیون مسئولیت خطیری بر عهده دارند.
 
 وی با بیان اینکه، شکی وجود ندارد، شهدا برای همه ملت ایران، الگوهایی بی‌مانند و مثال‌زدنی هستند، بنابراین ما باید سیره شهدا را بشناسیم، ادامه داد: شهدای کارگر و بالاخص شهید والامقام عبدالحسین برونسی، به واسطه احساس مسئولیت و نوع‌دوستی در قبال میهن اسلامی این مقام و جایگاه را کسب کرده‌اند، پس شهدایی با این خصوصیات شایسته الگو شدن هستند.

وی با بیان اینکه، جوانان حتما کتاب خاک‌های نرم کوشک را مطالعه کنند، گفت: هر انسانی در طول زندگی خود دو سلوک مادی و معنوی دارد، سلوک مادی به مسئله معاش، اسباب و لوازم دنیا اشاره دارد، سلوک معنوی آن چیزی است، که انسان را به خداوند متعال نزدیک ‌می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با بیان اینکه، شهدا بهترین الگو برای دست یافتن به سعادت مادی و معنوی هستند، اضافه کرد: همه اقشار جامعه در طول هشت سال دفاع مقدس و شهدایی را تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند.

عیوضلو با بیان اینکه، بنابراین لازم است، تمام اقشار شهدای قشرخود را بشناسند، سپس راه‌شان را با قوت ادامه دهند، اضافه کرد: مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج، مدارس و ... بهترین بستر برای گام برداشتن در این زمینه است، بنابراین نباید از این موضوع غفلت کنیم.

ارسال نظرات