خبرهای داغ:
تشریح اقدامات فرمانده پایگاه بسیج حضرت معصومه (س) شهرستان گالیکش در خبرگزاری بسیج؛
تولی از اشتغال آفرینی در حوزه پرورش قارچ خبر داد و اضافه کرد: دوخت چادر شب در بحث مشاغل خانگی داریم که در این رابطه هم اشتغالزایی صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۴۹۹۵۴۷
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

اشتغال آفرینی در حوزه پرورش قارچ/ برگزاری حلقه‌های صالحین در تحقق جهاد تبیین

نعیمه تولی فرمانده پایگاه بسیج حضرت معصومه (س) حوزه حضرت زینب (س) روستای تلوستان از توابع شهرستان گالیکش گلستان در گفتگو با خبرگزاری بسیج در تشریح اقدامات این پایگاه، اظهار کرد: چند سالی هست که این پایگاه دربست ارائه وام اشتغال و وام به نیازمندان در قالب صندوق فعالیت داشته و این صندوق پس از سال‌ها به شرکت تعاونی روستایی ارتقا پیدا کرده است.

وی ادامه داد: فعالیت‌های پایگاه بسیج حضرت معصومه (س) حوزه حضرت زینب (س) روستای تلوستان از توابع شهرستان گالیکش گلستان در جهت تحقق عرصه ۹ گانه ابلاغی از سوی سازمان بسیج مستضعفین است.

اشتغال آفرینی در حوزه پرورش قارچ/ برگزاری حلقه‌های صالحین در تحقق جهاد تبیین

تولی افزود: یکی از برنامه‌های ویژه ما در بحث اجتماعی و فرهنگی است که در این راستا خدمات مشاوره خانواده به ویژه به زوج‌های جوان ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: برپایی حلقه‌های صالحین در راستای تحقق جهاد تبیین در بیان واقعیت‌های دستاورد‌های انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های پایگاه بسیج حضرت معصومه (س) حوزه حضرت زینب (س) روستای تلوستان بوده و با استقبال خوبه نوجوانان و جوانان دهه‌های هشتادی و نودی همراه بوده است.

فرمانده پایگاه بسیج حضرت معصومه (س) حوزه حضرت زینب (س) روستای تلوستان از توابع شهرستان گالیکش گلستان از اشتغال آفرینی در حوزه پرورش قارچ خبر داد و اضافه کرد: دوخت چادر شب در بحث مشاغل خانگی داریم که در این رابطه هم اشتغالزایی صورت گرفته است.

اشتغال آفرینی در حوزه پرورش قارچ/ برگزاری حلقه‌های صالحین در تحقق جهاد تبیین

تولی تأکید کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا در روستا یرنامه ثابت ما در پایگاه بسیج حضرت معصومه (س) حوزه حضرت زینب (س) روستای تلوستان از توابع شهرستان گالیکش است.

فرمانده پایگاه بسیج حضرت معصومه (س) حوزه حضرت زینب (س) روستای تلوستان از توابع شهرستان گالیکش گلستان اظهار ذاشت: آبشار‌های گلستان به ویژه گالیکش از جاذبه‌های گردشگری این منطقه است، ما یک دوره هم میزبان جشنواره اقوام بودیم.

ت/2623

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها