فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلیل‌آباد در گفت و گو با بسیج:

ساخت و مرمت ۱۰۲ واحد مسکونی برای محرومان خلیل آبادی/توزیع ۳۵ سری جهیزیه به نوعروسان در سال گذشته

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلیل‌آباد از ساخت و مرمت ۱۰۲ واحد مسکونی به همت بسیج سازندگی و گروه های جهادی و خیرین منطقه در سال گذشته برای محرومان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۱۰۸۰
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی، سرهنگ محمدحسن مقدم در حاشیه توزیع ۸ سری جهیزیه بین نوعروسان در گفت و گو با خبرنگار بسیج، اظهارکرد: نیروهای خدوم جهادی خلیل آباد به صورت مستمر در حال فعالیت جهادی و خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان در سطح این شهرستان هستند.

وی ساخت ۶ واحد کامل منزل و نیز مرمت و بازسازی ۱۰۲ واحد مسکونی را از اقدام های اساسی جهادگران با حمایت و همراهی بسیج سازندگی این ناحیه و خیرین و معتمدین این شهرستان حوزه عمرانی در سال گذشته برشمرد و تصریح کرد: تلاش برای محرومیت‌زدایی در سایۀ همراهی نیروهای خدوم جهادی موثر است و این روحیه و ایثار ثمرۀ تمام نشدنی برگرفته از فرهنگ غنی هشت دفاع مقدس به شمار می‌آید.

وی یکی از رسالت های اصلی سپاه پاسداران را انتقال این رویه و تفکرات سازنده فرهنگ "ما می توانیم" به نسل جوان دانست و خاطرنشان کرد: در همین راستای از ابتدای سال گذشته نیز ۳۵ سری جهیزیه به نوعروسانو نیز و ۲۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و محرومان این شهرستان توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلیل‌آباد ادامه داد: ازدواج از سنت های حسنه دین مبین اسلام است و با تاکید و ضرورت به توصیۀ های رهبر معظم انقلاب مبنی برعدم غفلت از مسئله جوانان، تامین جهیزیه نوعروسان با استفاده کالاهای ایرانی سرلوحه کار این نهاد مقدس است.

سرهنگ مقدم تعداد اردوی های جهادی این ناحیه را ۲۷۵ روز و تعداد جهادگران حاضر در برنامه های جهادی را بیش از هزار و ۲۰۰ نفر روز را بخش دیگری از فعالیت های جهادی بسیج سازندگی این شهرستان در سال گذشته برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار