تشکیل غده سرطانی اسراییل باحمایت برخی دول اروپایی در راس آمریکا وپشتیبانی مرتجعین منطقه چنان او را دچار توهم خود شیفتگی کرده بود که احساسش حاکمیت علی الاطلاق براین سرزمین بود.
کد خبر: ۹۵۰۱۱۰۱
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، حجت الاسلام محسن سنجری مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 38ذوالفقار نزسا کرمان در یادداشتی نوشت 
▪️▪️
امام خمینی: ما می‌گوییم اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود و بیت المقدس مال مسلمین و قبله اول سلمین است.
امام خامنه ای اسراییل۲۵سال آینده را نخواهد دید
سید مقاومت:اسراییل از خانه عنکبوت سست تر است.
قلیل جماعت آواره ای به اسم یهود،که سرزمین فلسطین را سرزمین موعود می خواند،وخودرا چوپان جهان معرفی واز نیل تا فرات را در مغز ناقص،وآسیب دیده خود تمنا داشت،وهمه را به شکلی نوکر خود می شناخت،وخود را مجهزترین سیستم نظامی منطقه وچهارمین لشکر دنیا لقب می داد و در سالهای اخیر چنان جولان قدرت می داد وبا معامله قرن وزیر آبی رفتن به سمت برخی کشورهای منطقه برای عادی سازی روابط جلو می رفت واتفاقاً به ظاهر همه چیز برای او خوب پیش می رفت،ناگهان برخورد کرد با سد قویی به اسم جریان مقاومت در ابتدا دسته های مقاومت سپس حزب الله،وبعد به واسطه زایش موجود پلید وپلشت حیوان صفتی به اسم داعش،حرکت بزرگ جریانهای مقاومت،وکشورهای مقاومت،وخیزش بیداری اسلامی،وبیداری سرزمین فلسطین که تنها منحصر به غزه فلسطین نبود بلکه خیزش سراسری شد از انتفاضه باسنگ تبدیل به حرکت های حساب شده مقاومت با انواع موشکهای دور برد ونزدیک برد عملیاتهای پهپادی واستشهادی وشناسایی دقیق تحرکات نیروهای اشغالگر،هلاکت سربازان صهیونیست،تجمعات اعتراضی به عملکرد نخست وزیر نتانیاهو،عقب نشینی از مواضع خود وفرورفتن در عمق شهرها وکوچ کردن از سرزمین های اشغالی برای این جماعت که آمده بودند نیل تا فرات را به توبره بکشند ودولت مستقل یهود را راه اندازی بکنند.

تشکیل غده سرطانی اسراییل باحمایت برخی دول اروپایی در راس آمریکا وپشتیبانی مرتجعین منطقه چنان او را دچار توهم خود شیفتگی کرده بود که احساسش حاکمیت علی الاطلاق براین سرزمین بود.
حال بااین توضیح به چه دلایلی اسراییل ۲۵سال آینده رانخواهد دید؟؟؟

به دلیل جنایت های بی شمار سردمداران رژیم صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم فلسطین
تغییرات در موازنه قدرت وتهاجمات حساب شده گروه های فلسطینی

بیداری بی سابقه فلسطینیان طی ۳سال گذشته علیه صهیونیستها از جوانان محله شیخ جراح تا دهها نقطه از فلسطین،وپادگان شدن برخی اردوگاهای فلسطینی

ایجاد هم افزایی مقاومت که نقش جمهوری اسلامی بسیار پررنگ است چرا که ابتکار عمل را امام خمینی با نامگذاری جمعه پایان ماه رمضان به عنوان روز قدس، برای عدم فراموشی فلسطین به دست گرفت.وتاامروز فلسطین اگر نامی از او باقی است به همین دلیل است،

اولویت نظام اسلامی ایران موضوع فلسطین بوده وهمواره حمایت از فلسطینیان وحامیان آن را در دستور کار خود قرار داده است.

نقش موثردر آموزش،تجهیز،راهبرد،ارسال موشک تغییر در سبک جنگیدن توسط سیدالشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار پررنگ وبه چشم می خورد به طوری که اسماعیل هنیه بعد از شهادتش ۳بار گفت او شهید قدس است در همین زمینه حضرت آقا فرمودند: در مورد فلسطین طرحشان و نقشه‌شان این بود که قضیه فلسطین را به فراموشی بسپرند؛ فلسطینی‌ها را در حالت ضعف نگه دارند که جرئت نکنند دم از مبارزه بزنند. این مرد، دست فلسطینی‌ها را پُر کرد؛ کاری کرد که یک منطقه کوچکی، یک وجب جا مثل نوار غزه در مقابل رژیم صهیونیستی با آن همه ادعا می‌ایستد، کاری و بلایی سرِ آن‌ها می‌آورد که آن‌ها سر ۴۸ ساعت می‌گویند آقا بیایید آتش‌بس بدهید؛ این‌ها را حاج قاسم سلیمانی کرد. دستشان را پُر کرد.کاری کرد که بتوانند بِایستند، بتوانند مقاومت کنند. این چیزی است که برادران فلسطینی ما مکرّر در مکرّر پیش خود بنده گفته‌اند. البتّه من می‌دانستم، امّا آن‌ها هم آمدند پیش ما شهادت دادند. در سفرهای متعددی که این رهبران فلسطینی آمدند، همه آن‌ها این را [گفتند].


اثبات اینکه اسراییل غده سرطانی است برای خیلی کشورهای منطقه ودنیا وادامه حیات او مضر است.
اثبات حضور وهمکاری مستقیم وغیر مستقیم اسراییل در خیلی جنایات عالم وحتی داعش که در دوران حضورشان در منطقه مرتب به آنها پناهندگی وکمک های لجستیکی می داد.
واعتقاد راسخ وغیر خدشه به کلام نورانی قران آنجا که می فرماید:وَمَن يَتَوَلَّ ٱللَّهَ وَرَسُولَهُۥ وَٱلَّذِينَ ءَامَنُواْ فَإِنَّ حِزۡبَ ٱللَّهِ هُمُ ٱلۡغَٰلِبُونَ حزب الله همیشه غالب است.
وایمان به حاکمیت مستضعفین بر کره زمین ونابودی مستکبرین براساس این آیه از قران :وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِينَ .
ما اراده كرده‌ايم تا بر مستضعفان زمين نعمت بخشيم و آنان را پيشوايان و وارثان روى زمين قرار‌دهيم. واین وعده خداست وسنت الهی وغیر قابل تغییر خواهد بود.

ارسال نظرات