خبرهای داغ:
ماه رمضان

افتتاحیه برنامه های ماه مبارک رمضان

افتتاحیه برنامه های ماه مبارک رمضان در سالن ایثار و شهادت شهر بهارستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۱۷۱۸
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) اصفهان: به همت معاونت های تربیت و آموزش عقیدتی و فرهنگی تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین علیه السلام اصفهان افتتاحیه کلاسهای تفسیر قرآن کریم و برنامه های ماه مبارک رمضان در چهاردهم فروردین ماه در جوار قبور مطهر شهدای گمنام شهر بهارستان برگزار گردید.
در این برنامه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا بیاتی مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین علیه السلام اصفهان ضمن تبریک عید نوروز و حلول ماه مبارک رمضان به بیان ویژگی های این ماه پر فضیلت و ضرورت بهره مندی از فیوضات این ماه پرداختند.

وی در ادامه با توجه به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) افزود:ماه مبارک رمضان با همه‌ی برکاتش و همه‌ی زیبائیهای معنوی اش، بار دیگر فرا رسید. از قبل از شروع ماه مبارک، پیامبر معظم اسلام مردم را آماده می فرمود برای ورود در این عرصه‌ی خطیر و پربرکت؛ «قد اقبل الیکم شهر الله بالبرکة و الرّحمة». در خطبه‌ی روز جمعه‌ی آخر ماه شعبان، بنا به روایتی اینطور فرمود: خبر داد، توجه داد به مردم که ماه رمضان فرا رسید. اگر بخواهیم در یک جمله ماه رمضان را تعریف کنیم، باید عرض کنیم ماه فرصتها. فرصتهای فراوانی در این ماه در برابر من و شماست. اگر از این فرصتها بتوانیم درست استفاده کنیم، یک ذخیره‌ی عظیم و بسیار ارزشمندی در اختیار ما خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها