خبرهای داغ:

بنر شهادت حضرت علی (ع) به همت بسیجیان سرخه طراحی شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) گفت: با نزدیک شدن به شب های قدر و شهادت حضرت علی (ع) بنر با نام مبارک حضرت علی (ع) به همت مسوول فرهنگی پایگاه طراحی شد.
کد خبر: ۹۵۰۲۶۲۵
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ولادت باسعادت امام حسن مجتبی (ع) نصب بنر و فضاسازی تکیه کلان سرخه توسط گروه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) انجام شد.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در خصوص برنامه های اجرایی در این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از مدت ها قبل پارچه نویسی بنر با نام مبارک امام حسن مجتبی (ع) توسط خطاط بسیجی پایگاه انجام و همزمان با ولادت حضرت همراه با سایر بنرها در فضای بیرونی پایگاه نصب شد.

او با اشاره به برگزاری هر روزه محفل انس با قرآن کریم و جزء خوانی در ماه مبارک رمضان افزود: نوجوانان و جوانان بسیجی پایگاه در اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد حضور یافته و به مناسبت میلاد حضرت بسته های افطاری در بین نمازگزاران توسط گروه جهادی پایگاه توزیع شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با تاکید بر اهمیت ورزش در زندگی انسان و تداوم بر انجام این مهم ادامه داد: مسابقات فوتسال جام رمضان ۱‌۴‌۰‌۲ شهرستان سرخه گرامیداشت مرحوم ابوالقاسم صلواتی بسیجی پایگاه در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار و فعالیت های ورزشی تنیس روی میز، تیراندازی و فوتبال دستی و شطرنج نیز در فضای پایگاه با استقبال بسیجیان برپا می شود.

امامی با اشاره به حضور جوانان و نوجوانان بسیجی در گشت های محله محور با هدف برقراری امنیت در محله گفت: گشت محله محور بسیج در طول هفته با حضور سه تا چهار تیم گشتی با استقبال بسیجیان برگزار شد.

او با اشاره به نزدیک شدن به شب های قدر بیان داشت: به مناسبت شهادت امام علی (ع) پارچه نویسی توسط گروه فرهنگی پایگاه جهت نصب در فضای بیرونی پایگاه در حال انجام است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با اشاره به برگزاری حلقات صالحین شهید بهشتی، شهید ابراهیم هادی با محوریت کتابخوانی شهید ابراهیم هادی و حلقه شهید ایمانی نسب در طول ایام ماه مبارک گفت: با نزدیک شدن به امتحانات دانش آموزان کلاس تقویتی ریاضی پایه هفتم به همت مسوول علمی و پژوهشی پایگاه تشکیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار