خبرهای داغ:

فرمانده سپاه میاندوآب تودیع و معارفه شد

آئین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با حضور جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی سردار طالب رحیمی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۳۲۵۳
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۳

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم پاسدار طالب رحیمی، روز گذشته 20 فروردین در آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب که در مصلی این شهرستان برگزار شد، گفت: باوجودی که دشمنی‌های زیادی را با انقلاب اسلامی شاهد هستیم، امروز در دنیا قطب جدید با محوریت الهی و معنویت در حال شکل‌ گرفتن است.

وی با بیان اینکه، امروز پیاده‌سازی احکام الهی و فراگیر شدن معنویت در جهان را شاهد هستیم، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به‌معنای‌واقعی‌کلمه در دنیا منشاء تحول‌‌های بسیار بزرگی شده است.
جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه بر کسی پوشیده نیست، دوران افول آمریکا شروع شده است، ادامه داد: ولی از سوی دیگر روز به‌روز بر عزت جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود، همچنین یکی پس از دیگری قله‌های افتخار را فتح می‌کند.
سردار رحیمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با قدرت هرچه‌تمام‌تر در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گرفته است، گفت: امروزه موازنه قدرت به‌معنای واقعی کلمه تغییر کرده است و کشورها به دنبال این هستند با جمهوری اسلامی ایران ارتباط موثر و گسترده‌ای را برقرار کنند.

در پایان این مراسم سرهنگ پاسدار محمد پیری به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب معرفی و از زحمات و تلاش های ۱۰ماهه سرهنگ پاسدارحسین فرج زاده تقدیر شد.

ارسال نظرات