فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: خدمت رسانی به مردم اولویت سپاه بوده و خدمت رسانی به مردم را وظیفه خود می‌دانیم و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
کد خبر: ۹۵۰۳۴۰۲
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار محمد پیری در آئین معارفه فرمانده سپاه میاندوآب گفت: میاندوآب شهر دلاورمردان و زادگاه شهید باکری بوده و امروز خدا را شاکریم که در این خطه پر از دلاوران و رزمندگان دفاع مقدس توفیق خدمت یافته ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با اشاره به آخرین مکالمه شهید باکری و شهید کاظمی، افزود: ما نیز به تاسی از شهید باکری در این راه قدم گذاشته، استمداد از تمام نخبگان و مهندسین و تمام کسانی که دل در گروه توسعه این شهرستان دارند، می طلبیم.

وی گفت:قطعا با کارگروه های تخصصی و علمی، تمام ظرفیت های شهرستان را احصا کرده و موانع و مشکلات را نیز احصا و در راه حل آنها قدم بر می داریم.

پیری با اشاره به اینکه سپاه همواره در خدمت مردم بوده است، تصریح کرد: خدمت رسانی به مردم اولویت سپاه بوده و خدمت رسانی به مردم را وظیفه خود می‌دانیم و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب اظهار کرد: ان شالله تمام سفارشات مطرح شده را با دغدغه کامل و با همکاری تمام بزرگان و نخبگان شهر و تمام کسانی که مردم به آنها اعتماد کرده اند، مد نظر قرار می دهیم تا ان شالله بتوانیم قدم های بلندی در راه اعتلای شهر قدم برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات