یادداشت/ حجت الاسلام مهدی شفیع خانی

دشمنان هر چه کوشیدند که نور حضرت علی(علیه السلام) را خاموش کنند موفق نشدند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوجبلاغ به مناسبت شهادت حضرت علی(ع) در یادداشتی آورده است: دشمنان هر چه کوشیدند که نور عظمت حضرت علی(ع) را خاموش کنند،موفق نشدند و فضائل آن حضرت بیشتر ساطع شد.
کد خبر: ۹۵۰۳۷۶۰
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام مهدی شفیع خانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان ساوجبلاغ به مناسبت شهادت  امام علی(ع) در یادداشتی برای این خبرگزاری آورده است:

باید به عجز و ناتوانی خود از درک شخصیت آسمانی امیرالمومنین علی(ع) اقرار کنیم که افکار کوچک ما قابل درک واقعیت وجودی آن حضرت نیست.

پیامبر اکرم(ص)خطاب به امیر المومنین(ع) فرمودند:خدا را سزاوار معرفتش است که کسی جز من و تو خدا را نشناخت و تو را نیز چنان که باید و شاید کسی جز خدا و من نشناخت.

عظمت این آقا قابل وصف نیست، چنانچه در برخورد با قاتل خود به امام حسن(ع) فرمودند:ای فرزندم با اسیر خود مدارا کن و با او مهربان باش، نیکی، شفقت و رحمت را در پیش گیر پس اگر من از دنیا رفتم او را قصاص کن و با یک ضربت بکش و او را با آتش نسوزان و او را مثله نکن.

نکته دیگر در مورد مولای ما امیرالمومنین(علیه السلام) کمک به فقرا و ایتام بود،خیلی ها نمی دانستند که این کمک ها از طرف حضرت علی(علیه السلام) است.

دشمنان امیرالمومنین(علیه السلام) دشمنان اسلام و قرآن از زمان این امام بزرگوار شروع به فعالیت برعلیه اسلام کردند و تا امروز نیز ادامه داردو به تعبیر مقام معظم رهبری که فرمودند: ما مظلومیم مثل مولایمان امیرالمومنین اما قوی هستیم امیرالمومنین(علیه السلام) در عین مظلومیت قوی ترین بود.

امروز این همه فعالیت ها بر علیه جمهوری اسلامی را مشاهده میکنید که در فضای رسانه ای که دشمنان با تمام قوا فعالیت می کنند و وظیفه ی همه ی ما روشنگری و جهاد تبیین است که به جامعه حقیقت را بازگو کنیم و بدانیم که دشمنان هیچوقت خیرخواه ما نبوده و نیستند امروز در این جنگ نرم باید همه به وظایف خودمان عمل کنیم.

ان شاءالله بتوانیم پیرو واقعی مولای خود حضرت علی علیه السلام باشیم و از خداوند متعال توفیق بهره‌مندی از لیالی قدر را مسئلت داریم.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار