کارشناس مسائل بین‌الملل:

رژیم صهیونیستی در ضعیف‌ترین موقعیت تاریخی خود قرار دارد

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: رژیم غاصب صهیونیستی امروز در ضعیف‌ترین موقعیت تاریخی خود قرار گرفته و در برابر حملات جبهه مقاومت پاسخی ندارد.
کد خبر: ۹۵۰۴۲۴۱
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، علی عبدی کارشناس مسائل اسرائیل در خصوص تحولات اخیر در رژیم صهیونیستی گفت: جرقه بحرانی که در سرزمین‌های اشغالی شروع شده با روی کار آمدن نتانیاهو زده شده است و‌ در پی اتفاقاتی است که نتانیاهو آن را اصلاحات قضایی و مخالفین وی آن را کودتای قضایی می‌نامند.

وی ادامه داد: نتانیاهو قریب به ۱۴ سال است که دولت در اختیارش بوده بعد از یک فترت یک و نیم ساله، نیت کرده که ساختار قدرت سیاسی در اسرائیل را به هم بزند و ساختار یکپارچه‌ای با تحت کنترل در آوردن دیوان عالی زیر نظر دولت و رئیس دولت ایجاد کند که اگر این اتفاق بیفتد حاکمیت شبه دیکتاتوری و یکدست را تشکیل می‌دهد که در تعارض با قوانین پایه و بنیانگذار این رژیم کودک کش «بن گوریون» است و همین مسئله باعث شکاف بزرگی در جامعه صهیونیست شده است.

عبدی اضافه کرد: رژیم غاصب صهیونیستی امروز در ضعیف‌ترین موقعیت تاریخی خود قرار گرفته و جبهه مقاومت امروز به جایی رسیده است که از غزه، لبنان و سوریه به مواضع این رژیم حمله می‌کند و اسرائیل برعکس دفعات گذشته که سعی می‌کرد پاسخ تندی بدهد پاسخ ضعیف می‌دهد که فاقد ارزش نظامی است.

وی تصریح کرد: شرایط رژیم کودک کش صهیونیستی روز به‌روز بدتر شده است چرا که انسجام داخلی و وحدت ندارد و تبدیل به یک جامعه دو قطبی شده که یک قطب علیه قطب دیگر تظاهرات برگزار می‌کند و کار به اعتصاب هم کشیده شد.

این کارشناس مسائل بین‌الملل افزود: رژیم صهیونیستی در مقابل گروه‌های مقاومت نمی‌توان بایستد و پاسخی محکم دهد و تداوم این روند باعث فرسایش بیشتر و اضمحلال جامعه صهیونیست است و نابودی بازدارندگی اسرائیل که ناظر بر وضعیتی است که دشمن جرات حمله به این رژیم را نداشته باشد، می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار