گزارش تصویری و ویدئویی

حماسه حضور گنابادی ها در راهپیمایی روز قدس

مردم ولایت مدار و روزه دار گناباد با حضور حماسی و با صلابتی مثال زدنی با شرکت در راهیمایی روز جهانی قدس ثابت کردند که همواره میراث دار واقعی و مجری منویات امام راحل و رهبر معظم انقلاب هستند.
کد خبر: ۹۵۰۴۹۹۷
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی گناباد؛ مردم دیار حاج شیخ محمد تقی بهلول گنابادی امروز به خیابان آمدند تا نام فلسطین را زنده نگه دارند و با مشت هایی گره کرده و با دهان روزه شعار"مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" سردادند تا باردیگر با مردم مظلوم فلسطین تجدید بیعت کنند.

یکی از شرکت کنندگان دهه نودی در این راهپیمایی به خبرنگار بسیج گفت: من هرسال در این راهپیمایی به همراه پدر، مادر و برادرم شرکت میکنم و حضورم به این دلیل است که به کودکان فلسطینی بگویم ما همیشه در کنار شما خواهیم بود و لحظه ای از حمایت شما دریغ نمیکنیم.

 یکی دیگر از شرکت کنندگان در راهپیمایی که پلاکاردی با شعار"فلسطین آزاد خواهد شد" دردست داشت گفت: این همایش جهانی و حضور با شکوه مردم پایه های مشروعیت این رژیم جعلی صهیونیستی را روز به روز متزلزل می کند و آزادی فلسطین نزدیک است.


مادرگنابادی که با کودکش در هوایی گرم در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده بود نیزبه خبرنگار فارس گفت: این وحدت و حضور پرشور مردم یکی از ارزشمند ترین میراثهای امام راحل برای نسل جوان امروز است و سیلی محکمی بر رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیستی خواهد بود.

گفتنی است در خاتمه این راهپیمایی سردار ابراهیم پور، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه گفت: امروز ملت‌های جهان به دنبال تفکر مقاومت هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها