خبرهای داغ:
گردان ۱۱۶ حضرت امام حسین (علیه السلام) :

مسابقه نظامی و آمادگی جسمانی ذوالفقار

با توجه به تقارن ایام نوروز و ماه مهمانی خدا مسابقات نظامی و آمادگی جسمانی ذوالفقار با حضور مربیان مجرب، رزمندگان وبسیجیان گردان۱۱۶ حضرت امام حسین (علیه السلام) در محل گردان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۰۵۲۴۴
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج ازلشکر۱۴حضرت امام حسین(علیه السلام)، با توجه به تقارن ایام نوروز و ماه مهمانی خدا مسابقات نظامی و آمادگی جسمانی ذوالفقار با حضور مربیان مجرب، رزمندگان وبسیجیان گردان۱۱۶ حضرت امام حسین (علیه السلام) در محل گردان برگزار گردید.

فرمانده ی گردان116حضرت امام حسین(علیه السلام) ضمن تبریک سال جدید  و آرزوی توفیق بندگی و عبادت در ماه مبارک رمضان، بیان داشت: یکی از دغدغه های رهبری بالا بردن توان رزم در نیروهای نظامی است که خدا را شکر با جدیت در حال دنبال شدن است، رهبری در مورد بالا بردن توان رزم فرمودند: قدرت دفاعی برای یک کشور حیاتی است، برای اقتدار یک ملّت حیاتی است، اگر این قدرت دفاعی را ملّتها نداشته باشند، آن کسانی که اهل تجاوز و تعرّض و سوء استفاده و دخالت‌ کردن و دست‌ اندازی به دیگر کشورها و ملّتها هستند که امروز نمونه‌هایش را دارید در دنیا می‌بینید آمریکا و بعضی از کشورهای دیگر آنها را راحت نمیگذارند، اگر قدرت دفاعی در یک کشوری وجود نداشته باشد، دیگران آنها را راحت نمیگذارند و به همه چیزِ آنها تعرّض میکنند که امروز می‌بینید به بعضی از کشورها چه تعرّضهایی میشود.

این فرمانده در ادمه گفت: با توجه به فرموده رهبری در سال جدید یکی از رویکردهای عملی این گردان مبحث آمادگی جسمانی نیروهای بسیجی خواهد بود، چرا که همواره می‌بایست نیروهای جوان را در مقوله ورزش تشویق و ترغیب نمود .

ایشان با اشاره به برگزاری این سری از مسابقات و رقابتها افزود: تلاش خواهیم کرد تا با چنین مسابقاتی انگیزه ایجاد شود تا جذب حداکثری و دفع حداقلی صورت پذیرد.

گردان ۱۱۶ حضرت امام حسین (ع) جهت ارتقاء روحیه بسیجیان و حفظ آمادگی جسمانی آنها مسابقه ای تحت عنوان «ذوالفقار» را به مدت دو شب برگزار نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار