نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

ضرورت تکمیل زائرسرای مردم ایلام در مشهد

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:تکمیل زائرسرای مردم ایلام در مشهد یک ضرورت است.
کد خبر: ۹۵۰۵۳۶۳
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴


به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در دیدار با استاندار ایلام گفت: ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس یکی از فرصت‌های مناسب در راستای ارایه خدمات بهتر و بیشتر به زوار حرم مطهر رضوی است.

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار یادآور شد: ادامه روند ساخت این زائرسرا در ماه‌های اخیر راکد شده است که باید دلایل آن مشخص و شاهد سرعت بخشی به اجرای آن باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از منابع خوب برای تزریق اعتبار ادامه روند اجرایی این زائرسرا از طریق استانداری ایلام بوده است، تاکید کرد: ساخت زائرسرا برای همه اقشار استان بوده و لازم است و می‌طلبد تمامی افراد تاثیرگذار همت خود را برای بهره برداری از آن بکار بگیرند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: باید حرکتی رو به جلو برای ادامه روند اجرایی این پروژه انجام شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن شاهد افتتاح آن باشیم.

کریمی تبار با بیان اینکه یکی از خیرین ۵۰ میلیارد ریال برای ادامه روند اجرایی این پروژه اختصاص داده است، گفت: تلاش کنیم ظرفیت‌های خیرین دیگر را در این خصوص بکار بگیریم.

وی بیان کرد: همت و مشارکت در ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس، یک صدقه جاریه است که تاثرات دنیوی و اخروی بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار