خبرهای داغ:
کوثری در گفتگو با خبرگزاری بسیج خبر داد؛

لایحه "مقابله با بد حجابی" در راه خانه ملت است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: قرار شد "مقابله با بد حجابی" از طریق دولت و قوه قضاییه به شکل لایجه ارائه شود و این موضوع در مجلس در دست بررسی است، تا در کوتاهترین زمان این لایحه به خانه ملت ارائه شود و ان‌شاءالله مجلس هم بررسی لازم را انجام خواهد داد.
کد خبر: ۹۵۰۵۹۴۵
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲

لایحه

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج در خصوص اجرای قانون مقابله با بد حجابی توسط فراجا، اظهار کرد: عفاف و حجاب، در حکومت اسلامی مبنای شرعی و قانونی دارد و بد حجابی مغایر با این اصول و مبانی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در تشریح جریان بررسی ابعاد قانون مقابله با بد حجابی توسط فراجا در خانه ملت، تأکید کرد: این بحث در کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح شد و طرح هفت ماده ای در رابطه با آن تهیه شد.

"مقابله با بد حجابی" از طریق دولت و قوه قضاییه به شکل لایحه ارائه شود و این موضوع در مجلس در دست بررسی است

کوثری ادامه داد: قرار شد "مقابله با بد حجابی" از طریق دولت و قوه قضاییه به شکل لایحه ارائه شود و این موضوع در مجلس در دست بررسی است، تا در کوتاهترین زمان این لایحه به خانه ملت ارائه شود و ان‌شاءالله مجلس هم بررسی لازم را انجام خواهد داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس قطعاً حامی نیروی انتظامی در اجرای قانون مقابله با بد حجابی است، اظهار داشت: وظیفه مجلس و نمایندگان حمایت از قانون است و باید در این رابطه نظارت های خود را انجام دهد.

ت/2623

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار