نشانه‌های نابودی رژیم صهیونیستی و اقتدار دوباره اسلام نمایان شده است

نشانه‌های نابودی رژیم صهیونیستی و اقتدار دوباره اسلام نمایان شده است و رژیم غاصب صهیونیستی هولناکترین روزهای عمرش را سپری می‌کند
کد خبر: ۹۵۰۶۳۰۰
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

آیت‌الله سید احمد خاتمی روز پنج شنبه در حاشیه مراسم اختتامیه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در جوار مطهر مزار شهدای گمنام حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران، اظهار داشت: رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی در طول عمر ننگین ۷۵ ساله‌اش هولناکترین روزها را سپری می‌کند و عدم ثبات سیاسی این رژیم موجب شده در طول ۴ سال چهار نخست وزیر روی کار بیایند.

وی خاطرنشان کرد: ائتلاف‌های حزبی صهیونیست‌ها شکل نگرفته متلاشی می‌شود و شاهد برپایی راهپیمایی‌های صدها هزار نفری علیه این رژین در سرزمین‌های اشغالی هستیم.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: آن‌ها که روزی شعار از نیل تا فرات را سر می‌دادند، امروز کلاهشان را روی سرشان محکم می‌گیرند که باد نبرد.
آیت‌الله خاتمی افزود: رژیم اشغالگر قدس در وضعیت بسیار متزلزلی قرار گرفته و در حالی دنیای استکبار یعنی آمریکا و رژیم‌های اروپایی با همه توان در تلاشند آن را سرپا نگه دارند که تحلیلگران سرزمین‌های اشغالی معتقدند این رژیم پوشالی پیش از زمان ۲۵ ساله‌ای که رهبر معظم انقلاب وعده داده‌اند، متزلزل خواهد شد.
وی تصریح کرد: تحقق این مهم در گرو وحدت جهان اسلام، مسلمانان و دولت های اسلامی است، همانگونه که به گفته امام راحل اگر هر کدام از مسلمانان یک سطل آب روی آن‌ها بریزند، رژیم جعلی اسرائیل را آب خواهد برد و از بین خواهد رفت.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: با این تفاسیر باید گفت نشانه‌های نابودی رژیم صهیونیستی و اقتدار دوباره اسلام  نمایان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران ، سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در رمضان سال ١۴٠٢ هشتاد کرسی و محفل انس با قرآن را در کنار برنامه‌های متنوع ترویجی و تبلیغی برگزار کرده است و در پایان مراسم اختتامیه برنامه های ماه مبارک رمضان سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران که با حضور آیت الله احمد خاتمی و حجت‌الاسلام والمسلمین صمد بهرامی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران و دیگر مسئولین برگزار شد و از تعدادی پرسنل در قسمت ها و رده های مختلف سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران تقدیر به عمل آمد. 

خبرنگار میثم پاشنگ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار