خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه ارتش و سپاه مثل دو برادر دست در دست هم همچون کوهی استور در مقابل دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند، گفت: سپاه پاسداران حتی در بیرون مرز‌ها نسبت به آرمان بزرگ مد نظر انقلاب اسلامی به خوبی انجام وظیفه کرده است.
کد خبر: ۹۵۰۷۲۸۱
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵

آیت الله سید کاظم نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار کرد: سپاه پاسداران، با دوراندیشی امام راحل در ضررت شکل‌گیری این نهاد انقلابی در بطن نظام جمهوری اسلامی تشکیل شد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان فلسفه وجودی سپاه را پاسداری از انقلاب اسلامی برشمرد و با بیان اینکه امام راحل این نکته مهم را مد نظر داشتند که انقلاب با سایر نظام‌ها در دنیا متفاوت است، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی، ادعای راستین اهمیت دادن به مسائلی را دارد که در دنیا بی نظیر است.

فلسفه وجودی سپاه تضادی با سایر اضلاع نیرو‌های مسلح ندارد

آیت الله نور مفیدی بر سپاه پاسداران به عنوان یک تشکیلات منسجم، قوی، پا در رکاب و حاضر در میدان تأکید کرد و مراقبت ویژه و دفاع از انقلابِ با عظمت اسلامی را رسالت ویژه این نهاد انقلابی دانست و گفت: این پاسداری فلسفه اصلی سپاه پاسداران است و هیچ‌گونه تضادی هم با سایر اضلاع نیرو‌های مسلح ندارد، بحمدالله ارتش مقتدردر کنار سایر ارگان‌های نیرو‌های مسلح هم داریم.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به اینکه ارتش و سپاه مثل دو برادر دست در دست هم همچون کوهی استور در مقابل دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند، اضافه کرد: دامنه مسئولیت سپاه گسترده‌تر و مکمل سایر نیرو‌های مسلح است.

سپاه پاسداران در میدان مقابله با تهدیدات دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی حضور دارد

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه سپاه پاسداران عزیز همواره طی چهار دهه اخیر در میدان مقابله با تهدیدات و خطرات دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی حضور داشته است، تصریح کرد: سپاه پاسداران با تمام وجود از انقلاب اسلامی دفاع کرده است و حتی در بیرون مرز‌ها نسبت به آرمان بزرگ مد نظر انقلاب اسلامی به خوبی انجام وظیفه کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با تأکید براینکه نیرو‌های مسلح گوش به فرامین امامین انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بوده و سرباز ولایت هستند، اضافه کرد: دفاع از کشور و انقلاب را وظیفه خود می‌دانند و در این رابطه سپاه هم انصافاً وفاداری به امامین انقلاب را در میدان‌های مختلف به منصه ظهور رسانده است.

نیرو‌های مسلح در دفاع از انقلاب قدرت و شکوه خاصی نشان دادند
آیت الله نور مفیدی بیان کرد: نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه پاسداران با تکیه بر خداوند متعال، در دفاع از انقلاب و عزت ملت ایران، قدرت، شکوه و عظمت خاصی از خود نشان داده‌اند.

نظام جمهوری اسلامی منزلتی پیدا کرده است که دشمنان به خود اجازه نمی‌دهند وارد درگیری با این نظام مقدس اسلامی شوند

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی به منزلتی دست پیدا کرده است که دشمنان به خود اجازه نمی‌دهند وارد خطر درگیری در ابعاد مختلف با این نظام مقدس اسلامی شوند، بر جایگاه ویژه جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های بین المللی و منطقه تأکید کرد.

 

آیت الله نور مفیدی در پایان اظهار داشت: خداوند متعال یار و یاور نظام جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران خواهد بود، از نیرو‌های مسلح هم تشکر می‌کنیم که در همه میدان‌ها حضور دارند وخداوند پشت و پناهشان باشد.

ت/۲۶۲۳
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها