جانشین فرمانده سپاه:

دفاع مقدس گنجی که باید برای همه استخراج شود

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: دفاع مقدس پر از گنج و نعمت است که باید آن را استحراج کرد؛ استخراج کردن این گنج از دیدگاه رهبر همان بررسی جنگ است.
کد خبر: ۹۵۰۸۱۶۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار قدرت الله کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام امروز در نشست بررسی جنایت جنگی و قتل عام عمومی ایرانی‌ها در ۱۹ اسفندماه سال ۱۳۶۳ توسط دولت فرانسه بیان کرد: حادثه‌ای که در کشور ما رخ داد نه تنها در ایلام بلکه در شهر‌های مختلف کشور نیز اتفاق افتاد.

وی افزود: قتل عام ۵۸ ایلامی که ۳۰ نفر از آنان کودک بودند برگ جدیدی از جنایت دولت فرانسه را نشان داد.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس، کشور جنایت کار فرانسه با فروختن هواپیما‌های جنگی پرونده جنایت خود را سنگین‌تر کرد.

وی بیان کرد: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در ارتباط با دوران دفاع مقدس اعلام می‌کنند که دفاع مقدس پر از گنج و نعمت است که باید آن را استحراج کرد.

سردار کریمیان در ادامه افزود: استخراج کردن این گنج از دیدگاه رهبر همان بررسی جنگ است.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در پایان خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی درست و بررسی کامل و دقیق این وقایع میتوان جهان را به آدم کش بودن و جنایتکار بودن دولت فرانسه آگاه ساخت.

گفتنی است؛ این حادثه تلخ ۱۲ ساعته در ۱۹ اسفند سال ۱۳۶۳در روستای ماربره در دامنه‌های کوهستان شنه چیر در نزدیکی شهر ایلام اتفاق افتاد که تعدادی از هواپیما‌های جنگی ارتش بعث عراق ناگهان وارد آسمان این روستا شدند و تعداد ۵۷نفراز اهالی این روستا را به شهادت رساندند.

ارسال نظرات